Nogen der har optaget Pasta Plus ? (Storkø~
Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 15-07-02 23:27

jeg henter og bringer båndet.

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Anders H. Jørgensen

Dato : 15-07-02 23:59

On Tue, 16 Jul 2002 00:26:36 +0200, jesper@gylling.net ([2900] Jesper
Haaber Gylling) wrote:

>jeg henter og bringer båndet.

Ring dog og snak med TV2 hvis det er så vigtigt. Så plejer man at
kunne erhverve sig det, man gerne vil have.

Fra : LR

Dato : 16-07-02 00:46

Anders H. Jørgensen skrev i meddelelsen ...

>Ring dog og snak med TV2 hvis det er så vigtigt. Så plejer man at
>kunne erhverve sig det, man gerne vil have.

Er du sikker på det? Jeg ringede for nogle år siden til DR med et lignende
ønske, men blev blankt afvist.

Fra : Mette

Dato : 16-07-02 07:01

"[2900] Jesper Haaber Gylling" <jesper@gylling.net> wrote in message
> jeg henter og bringer båndet.

Jeg undrer mig også over de øvrige, hvorfor det er så vigtigt at få det
vhs-bånd - hvis det er for opskrifternes skyld eller restaranternes navns
skyld, så ligger begge dele nemlig på http://sites.tv2.dk/pastaplus/ (bare
et lille tip, hvis du ikke vidste det)

mvh.
Mette

Fra : Mette

Dato : 16-07-02 07:20

"[2900] Jesper Haaber Gylling" <jesper@gylling.net> wrote in message
> jeg henter og bringer båndet.

iøvrigt har du set at der kommer pasta plus i aften kl.1825 - jeg ved dog
ikke om det er det rigtige afsnit.

mvh.
Mette

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 16-07-02 08:00

Mette <salsa@post.cybercity.dk> wrote:

> "[2900] Jesper Haaber Gylling" <jesper@gylling.net> wrote in message
>
> iøvrigt har du set at der kommer pasta plus i aften kl.1825 - jeg ved dog
> ikke om det er det rigtige afsnit.

Nu er jeg helt forvirret..... Var der slet ikke Pasta Plus i går mandag
?

Jeg glemte ganske enkelt bare at optage det, da de som sædvaneligt har
flyttet rundt på sendetidspunkterne.

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Mette

Dato : 16-07-02 13:07

> Nu er jeg helt forvirret..... Var der slet ikke Pasta Plus i går mandag
> ?
>
> Jeg glemte ganske enkelt bare at optage det, da de som sædvaneligt har
> flyttet rundt på sendetidspunkterne.

Sorry jeg troede at det havde været der i går kl. 2130 (som det vist plejer)
og så kunne det jo godt være genudselsen kom i dag (my mistake)
mvh.
Mette

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 16-07-02 14:23

> dog

> Sorry jeg troede at det havde været der i går kl. 2130 (som det vist plejer)
> og så kunne det jo godt være genudselsen kom i dag (my mistake)

Men det skulle have været der i går kl. 18.30 på TV2 og nu igen i dag
tirsdag på samme tidspunkt.............. ????????????????

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Stig Nielsen

Dato : 16-07-02 14:43

[2900] Jesper Haaber Gylling <jesper@gylling.net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:1fff6p3.142nitc1k066ziN%jesper@gylling.net...

> Men det skulle have været der i går kl. 18.30 på TV2 og nu igen i dag
> tirsdag på samme tidspunkt.............. ????????????????

Jeps og det var der i går klokken 18.30 og resten af alle de nye afsnit
kører nu her kl. 18:30 i de kommende dage.