Billeder....
Fra : Mette Frederiksen

Dato : 15-07-02 20:11

Hejsa...

Jeg vil høre om der er nogen af jer der vil give mig tilladelse til at hugge
billeder i jeres album?!?

Jeg skal bruge dem til mine foldere! *S* ("bogen" bliver i første omgang
nogle små foldere man kan hente på nettet).

Men jeg vil jo ikke bare tage dem uden at spørge om lov først...
Så kom frem fra busken..

1000 tak
Mette

--

NYT! NYT!
onlinecommunity for overvægtige: Chat, debat, intern mailsystem osv.

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 15-07-02 20:32

"Mette Frederiksen" <rollike@frederiksen.mail.dk> wrote in message
> Hejsa...
>
> Jeg vil høre om der er nogen af jer der vil give mig tilladelse til at
hugge
> billeder i jeres album?!?

Du er mere en velkommen...Tag alle de billeder du kan bruge - i hvert fald
fra vores mappe :)

> Jeg skal bruge dem til mine foldere! *S* ("bogen" bliver i første omgang
> nogle små foldere man kan hente på nettet).
>
> Men jeg vil jo ikke bare tage dem uden at spørge om lov først...
> Så kom frem fra busken..

Hvis du er intereseret i illustrationer, er jeg ved at uddanne mig til
billedkunstlærer.!
Mange hilsner Randi

http://kattens-osse.homepage.dk

Fra : Mette Frederiksen

Dato : 15-07-02 20:45

> Hvis du er intereseret i illustrationer, er jeg ved at uddanne mig til
> billedkunstlærer.!

ihhh.. jeg har lige kopieret det opslag jeg har lavet i news:dk.opslag

se nedenfor:

*********************

Hejsa!

Jeg søger en der kunne tænke sig at lave nogle katte tegninger til mig. Det
skal være sort/hvide illustrationer...

Det skal være illustrationer med katte på... nærmere beskrivelse kommer
senere hvis det har interesse.

Illustrationerne vil blive brugt på hjemmesider på internettet, i foldere om
katte og evt. i en bog... hvis det nogen side kommer så langt... (det tør
jeg ikke love).

Hvad får du ud af det? tjja... ikke meget.. for jeg har ikke nogen penge til
at betale dig.. men jeg vil selvfølgelig gerne nævne dit navn og evt. linke
til din hjemmeside...

Jeg forventer ikke at du er prof... men bare har evnen til at plotte lidt
tush ned på et stykke papir *S*
Jeg forventer dog at du evt. laver en signatur ved hver tegning så man kan
se hvor den kommer fra! *S*

Har du oven i købet også en scanner... der kan scanne illustrationerne ind..
ville det være helt perfekt..

Jeg håber det har fanget interessen...

Mange hilsner
Mette

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 16-07-02 09:07

Hej Mette

Har scanner, er ikke profecionel men elsker at tegne..

Hilsen Randi

Fra : Camilla Baird

Dato : 15-07-02 20:26

On 15/07/2002 21:10, in article agv6e7$387$1@sunsite.dk, "Mette Frederiksen"
> [...]

> nogle små foldere man kan hente på nettet).
>
> Men jeg vil jo ikke bare tage dem uden at spørge om lov først...

Hvis du kan bruge Korat billeder er du velkommen til at spørge Jeg har
en del at tage af
--
Camilla Baird
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Niels Peter

Dato : 15-07-02 20:30

"Mette Frederiksen" <rollike@frederiksen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa...
>
> Jeg vil høre om der er nogen af jer der vil give mig tilladelse til at
hugge
> billeder i jeres album?!?

Jeg har ikke noget album, men du må hugge lige så tosset du vil på min
hjemmeside!

Niels Peter
www.bluewhite.dk

Fra : Gitte Sacala Eriksen

Dato : 15-07-02 20:30

Hej Mette

Du må da gerne "stjæle" fra mig, me, da jeg ikke er noget geni til det med
computere har jeg dem altså kun på min hjemmeside.
www.sitecenter.dk/sacala

Venlig hilsen
Gitte Sacala Eriksen

Fra : nitsen

Dato : 15-07-02 20:41

> [...]
> nogle små foldere man kan hente på nettet).
>
> Men jeg vil jo ikke bare tage dem uden at spørge om lov først...

Nu har jeg ikke så mange i mit album endnu, men du er da velkommen til at
nuppe hvad du kan bruge - der ligger også nogle på den her
http://groups.msn.com/mariager

Når Agnes kommer hjem vil der naturligvis myldre nogle flere frem både hist
og her *grin*

Mvh
Anita

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 15-07-02 20:27

Hejsa Mette

Hvis du kan bruge nogle af mine, så må du da gerne *S*
Men vil gerne vide det, hvis du bruger dem ok

Hilsner fra
Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Mette Frederiksen

Dato : 15-07-02 20:54

> Hvis du kan bruge nogle af mine, så må du da gerne *S*
> Men vil gerne vide det, hvis du bruger dem ok

Helt sikkert.... inden noget kommer ud på dk-fritid-dyr-kat.dk kommer der
lige et lille link, så folk kan godkende det... Det dur jo heller ikke et
det jeg skriver er fuld af løgn! *G*

Man ved jo aldirg hvad jeg kan finde på at skrive! *L*

Mange hilsner
Mette

Fra : AEK

Dato : 15-07-02 21:21

Hej Mette !

Du må også gerne tage fra mig, hvis det skulle være aktuelt.

/ Anya.

Fra : Eva

Dato : 15-07-02 21:26

Hej Mette
Det er du da velkommen til, hvis der er nogen du kan bruge.
Der ligger ikke så mange i albummet, men du må jo sige til, hvis der er
noget bestemt du søger.
Har masser af billeder liggende på min egen pc, men desværre ingen
hjemmeside, da jeg ikke har forstand på at lave sådan en.
Hilsen Eva, Sacha og Tjalfe

Mette Frederiksen <rollike@frederiksen.mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:agv6e7$387$1@sunsite.dk...

Fra : Grit Wessel

Dato : 15-07-02 21:37

> Jeg vil høre om der er nogen af jer der vil give mig tilladelse til at
hugge
> billeder i jeres album?!?

Hej Mette

Du kan bare snutte løs fra mit album eller på min hjemmeside.
(På min hjemmeside dog kun billeder af mine egne katte og killinger - ikke
billederne i kattenes stamtavler)

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Helle Andersen

Dato : 15-07-02 21:11

> Hejsa...
>
> Jeg vil høre om der er nogen af jer der vil give mig tilladelse til at
hugge
> billeder i jeres album?!?

Tag alt hvad du har lyst til på min hjemmeside:

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 15-07-02 21:45

On Mon, 15 Jul 2002 21:10:33 +0200, "Mette Frederiksen"
> [...]

>nogle små foldere man kan hente på nettet).
>
>Men jeg vil jo ikke bare tage dem uden at spørge om lov først...

   Nu ligger mine billeder jo så ikke på gruppens HP - men hvis
du kan bruge vores knapt så kloge katte til noget så ligger de her:

http://pictures.bananas.dk/Kat

   Jeg elsker personligt det her billede:
http://pictures.bananas.dk/Kat/P7260006.JPG

=)

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : Kate

Dato : 16-07-02 18:34

Trine Stubbe Teglbjærg <snoe@nospam.dk> wrote in

> Jeg elsker personligt det her billede:
> http://pictures.bananas.dk/Kat/P7260006.JPG

Det ser godt nok ud til at være svært at få noget fra hånden der

Kate

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 16-07-02 20:05

On Tue, 16 Jul 2002 19:34:12 +0200, Kate <kate@oliwer.dkligeher>
wrote:

>Trine Stubbe Teglbjærg <snoe@nospam.dk> wrote in

>Det ser godt nok ud til at være svært at få noget fra hånden der

   Nejda ;) Devar meeeeget hjælpsomme ;)

Fra : Kate

Dato : 16-07-02 22:36

> Nejda ;) Devar meeeeget hjælpsomme ;)

Ja, med at stjæle skriveredskaber
Det gør Lante også, dvs han smider kuglepenne, tusser og den slags på
gulvet og så sidder han og kigger ned som om han tænker "hovsa"

Kate

Fra : marianne hellemose

Dato : 15-07-02 21:49

Hej Mette
Jeg har endnu ikke fået lavet nogle album, men når jeg
får taget mig sammen, må du tage lige hvad du vil

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Mette Frederiksen

Dato : 15-07-02 22:11

Det må jeg sige.. sikke mange der står til rådighed... *S* Dejligt!

Jeg er sikker på at der er nogen af billederne jeg kan bruge...

Men jeg vil lige sige at det kan godt være at jeg skærer til og sådan
noget.. så det kommer til at passe ind i folderen! *S* Håber det er i orden!
*S*

Men intet bliver "trykt" før i har godkendt det! *S* så i får en chance til
at fortælle mig hvis jeg gør noget galt! *S*

Nu vil jeg daffe i seng...
Kan i sove godt! *S*

Mange hilsner
Mette og Cæsar (som stadig synes det er sjovt at drikke af vaskebaljen)

Fra : Elwarth

Dato : 15-07-02 22:20

Hej Mette!

Go nuts

MVH Dorthe

Fra : Maj-Britt

Dato : 15-07-02 22:30

Hej Mette,

Du er også meget velkommen til at "hugge" fra mit album, hvis der er nogen
billeder af mine monstre du kan bruge

God arbejdslyst

Mvh Maj-Britt

Fra : Gitte Andreasen

Dato : 16-07-02 01:01

Ja hvis du skal bruge billeder af almindelige huskatte, må du gerne tage
mine ;)

Gitte

Fra : Line Wolff

Dato : 16-07-02 07:31

Hej Mette,

Nup du bare hvis du kan bruge et par russere

--
mvh Line
http://www.nelja.dk

Fra : Trine Alsing

Dato : 16-07-02 08:18

Hej Mette

Du tager bare løs fra mit Luna´s album....Jeg har en cirka 1 mio billeder af
hende og Emil, så hvis du mangler siger du bare til

Hilsen
Trine

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 16-07-02 09:06

Mette Frederiksen wrote:
> Hejsa...
>
> Jeg vil høre om der er nogen af jer der vil give mig tilladelse til
at hugge
> billeder i jeres album?!?

Du skal bare sige til hvis du finder noget af Silk, Polgara eller
Ce'Nedra du kan bruge. Der er profilerne at kigge i, du kan se på
Pernilles midlertidige side:
<http://pages.ivillage.com/persille/kattebilledsiden/id1.html> og på
katte-billedsiden (som jeg stadig regner med "snart" at gøre mere ved
;-D ) <http://garion.dk/katte>

Jeg siger at du skal sige til, for så finder jeg full-size-billedfiler
frem til dig som du kan bruge til noget i modsætning til 72
dpi-billederne online

mvh

Jesper Brunholm

--
Phønix - dansk folk-musik fra unge musikere - http://www.phonixfolk.dk

Fra : Kate

Dato : 16-07-02 18:30

> Jeg vil høre om der er nogen af jer der vil give mig tilladelse
> til at hugge billeder i jeres album?!?

Nu har jeg godt nok ikke lagt billeder ind i mit album, men hvis du kan
bruge en eller flere af mine skønheder er du velkommen tilat nappe dem
i min profil. Eller kigge på min gamle hjemmeside på
http://home7.inet.tele.dk/oliwer om der skulle være nogle du kan bruge.
Faktisk ville jeg da blive stolt hvis mine misser blev foreviget i
foldere

Kate

Fra : Mette Svangren

Dato : 19-07-02 17:56

Mette Frederiksen wrote:
:: Hejsa...
::
:: Jeg vil høre om der er nogen af jer der vil give mig tilladelse til
:: at hugge billeder i jeres album?!?
::

Hug du bare fra både album og hjemmeside,så meget du orker!

MVH Mette (der jo i sagens natur synes, mine misser er de flotteste