At bo i Ungarn (Budapest)
Fra : Peter

Dato : 15-07-02 15:31

Hvis man skal bo i Budapest i 6 måneder og fri bolig,
hvor stort forbrug har 1 person pr. måned - sådan cirka?

Fra : carl munk

Dato : 15-07-02 21:45

"Peter" <blabl@blablablablabla.dk> wrote in message news:<3d32e331$0$46317$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> Hvis man skal bo i Budapest i 6 måneder og fri bolig,
> hvor stort forbrug har 1 person pr. måned - sådan cirka?

Det halve hvad du bruger i DK !
Har det fra en bekendt

Fra : Kim Offenberg

Dato : 17-07-02 12:25

Er lige kommet hjem fra Balaton søen
forbrug ca. 5000 Florint for Suppe, hovedret, ½ L cola, 1 L vin for 3
personer
Dette svare til ca 50 dkr. pr. person
Kursen er pt. 31 HUF for 1 DKR.

Visa kan bruges de fleste stedder, også i Supermarkeder

Fra : Peter

Dato : 17-07-02 15:08

"Kim Offenberg" <DRKRO@danisco.com> wrote in message
> Er lige kommet hjem fra Balaton søen
> forbrug ca. 5000 Florint for Suppe, hovedret, ½ L cola, 1 L vin for 3
> personer
> Dette svare til ca 50 dkr. pr. person

Det er jo nok til at overkomme :)

Hvis sådan en pærehvid dansker skal bo dernede i et halvt årstid,
så vil jeg jo nok forsøge mig med at lave en smule mad selv.
Findes der supermarkeder ligesom herhjemme, eller ?

--
PM

Fra : carl munk

Dato : 17-07-02 22:31

"Peter" <blabl@blablablablabla.dk> wrote in message news:<3d357a46$0$80819$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

> Det er jo nok til at overkomme :)
>
> Hvis sådan en pærehvid dansker skal bo dernede i et halvt årstid,
> så vil jeg jo nok forsøge mig med at lave en smule mad selv.
> Findes der supermarkeder ligesom herhjemme, eller ?

JA og de er meget STØRRE har 60 kasseslusser.......
Alt kan købes i store mængder og for en dansker utrolig billigt