Menu der åbner sig
Fra : Lis Sode

Dato : 15-07-02 14:09

Hvordan laver man en menu der åbner sig med undermenuer. Jeg har
overhovedet ikke forstand på kodning (frontpage laver jo hele
arbejdet) så svar skal skæres ud i "pap".

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 15-07-02 16:19

"Lis Sode" <lsode@dbmail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan laver man en menu der åbner sig med undermenuer. Jeg
har
> overhovedet ikke forstand på kodning (frontpage laver jo hele
> arbejdet) så svar skal skæres ud i "pap".

Det kan laves i FrontPage, men opstillinger, der kan skjules,
understøttes af Microsoft Internet Explorer 4.0 eller nyere og
andre Webbrowsere, der understøtter dynamisk HTML. I Netscape vil
de blot vise alle underlinks uden udfoldelsesmuligheder.
Endelig kan man lave det i java eller i javascript, men hvordan
må du hellere spørge andre om.

Se FrontPage 2002' hjælpemenu under: "opstilling med punkttegn og
tal/bogstaver" - følg derefter beskrivelsen
Arne H. Wilstrup

Fra : Per

Dato : 15-07-02 21:48

Lis Sode wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> Hvordan laver man en menu der åbner sig med undermenuer. Jeg
har
> overhovedet ikke forstand på kodning (frontpage laver jo hele
> arbejdet) så svar skal skæres ud i "pap".

Hej Lis!
Gå ind på http://www.egenhjemmeside.dk
Der er der en lang række javascript af den slags du ønsker og der
står også hvorden du går frem. Det er egentlig meget enkelt.
Kopiere koder og sætte det ind på din egen side.

mvh Per

Fra : Lis Sode

Dato : 17-07-02 08:42

Per wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> Hej Lis!
> Gå ind på http://www.egenhjemmeside.dk

Tak for svaret, det er ikke lykkedes endnu men jeg arbejder på
sagen.