Link
Fra : Ormen

Dato : 15-07-02 11:28

Når man gør cursoren hen over en link bliver det til en hånd, jeg har et
sted hvor den skal forblive som en pil kan man det ( så man umiddelbart ikke
kan se at det er en link )

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-07-02 16:40

Mon, 15 Jul 2002 12:28:21 +0200, skrev "Ormen" <sda@mailme.dk>:

>Når man gør cursoren hen over en link bliver det til en hånd, jeg har et
>sted hvor den skal forblive som en pil kan man det ( så man umiddelbart ikke
>kan se at det er en link )

<a style="cursor:default" href="..

Se de forskellige muligheder f.eks. her:
<http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/workshop/author/dhtml/reference/properties/cursor.asp>
<http://www.echoecho.com/toolcursor.htm>