Key West
Fra : Søren

Dato : 14-07-02 22:28

Hej (igen)

lige 2 hurtige,

1. Hvor lang tid tager det ca. at køre fra Miami Beach til Key West?
2. Er der nogen der kender et godt (og billigt) hotel i Ke West

bukker og skraber mange gange for svar

Søren

Fra : Tom Westermann

Dato : 15-07-02 10:17

Hej.

1- Det tog for mit vedkommende ca. 3-4 timer. Hvis jeg husker korrekt. Alt
efter kødannelser omkring Miami selvfølgelig.

Her er et rejseplan lignende web site http://www.freetrip.com/

2- Kan ikke huske navnet på det hotel vi boede på.

God tur !

Vh

Tom

Fra : Søren

Dato : 15-07-02 15:33

kan jeg lige snige et (dumt) spørgsmål mere ind - kan man egentlig drikke
vandet fra vandhanerne i Usa

Fra : Martin Toulstrup

Dato : 15-07-02 15:40

Hejsa,

Køretiden er ca. 3½ time, afhængig af hastigheden og hvor mange gange i
stopper for at nyde udsigten og naturen. ( Det er en kanon smuk tur, nyd
den).

Jeg kan varmt anbefale Key Wester Resort Inn, som er et rigtig godt motel.
Der findes _ingen_ billige hoteller/moteller på Key West, da det er en lille
ø, som er meget eftertragtet.
Jeg vil anbefale jer at i, når i er i Miami, finder en kopi af de mange
Travellers Guides som har kuponer hvor i kan få lidt rabat.
Se mere på http://www.florida-usa.dk

Rigtig god tur.

Martin

Fra : Jorgen Andersen

Dato : 15-07-02 16:39

1) det tog mig ca. 4-5 timer derned. (det går hurtigere hjem, da
fartgrænserne er højere - du kører af to forskellige veje ned og tilbage).
Tilbage var max 4 timer (kørte dog efter sunset) - iøvrigt en fed tur i en
mustang convertible med stjerner som tag.

2) sov der desværre ikke (boede på et GODT hostel på South Beach for 15 USD
om dagen).

God tur..

- jorgen