vedr. priser og dyrlæge til kat (Aalborg)
Fra : LBK

Dato : 14-07-02 20:13

Hej er der nogle der kan anbefale en god 'katte-dyrlæge', og som kender
noget til evt. pris på indlæggelse og eller konsultation?

På forhånd tusind tak for evt. svar

/nk

surfer@e-box.dk

Fra : Gitte Sacala Eriksen

Dato : 14-07-02 20:41

Hej

Vi bruger selv Gistrup dyreklinik som ligger i ja, Gistrup uden for Aalborg,
vi plejer ar bruge Henrik Strange der.

Eller Henrik Bastholm som ligger tæt ved broen på Nr. sundby siden, han var
før i tiden på Gistrup dyreklinik.

Vi er meget glade for Henrik Strange, og han er let at snakke med, god til
at forklarer, ang. priser så prøv at ringe der over på Gistrup dyreklinik
98323666.

Venlig Hilsen
Gitte Sacala Eriksen

Fra : Dorthe og Jon

Dato : 16-07-02 12:10

Hej.

Vi bruger altid Dyrehospitalet.
Jeg ved godt de ikke er de billigste, men efter et helt liv med katte, vil
jeg nok sige at de er de bedste. I hvert fald til katte. Jeg har en rigtig
slagsbror af en kat (selvom han er kastereret) og vi er tit en tur derude
med ham.
Da en af mine andre katte blev sterilliseret, blødte såret lidt bagefter. Vi
fik hende derud igen og dyrelægen Pia ville have det kontroleret ordentligt,
fordi det kunne være nogle af de indereste sting der var sprunget op under
kattens vilde leg. Det viste sig at hun havde brok, pga en tynd bughulevæg.
Det "lavede" de utrolig flot, og uden vi skulle betale noget for det.
Service må man sige.

Samtidig så husk på at det er Dyrehospitalet der tager sig af alle de
herreløse katte i Aalborg, idet det er dem Kattenes værn bruger.
De har neutraliseret mange katte, som senere er blevet videreformidlet til
nye "forældre"
Deres meget rimelige pris for dette, gør at Kattens Værn kan hjælpe det
flere katte.

Med venlig hilsen

Dorthe og Jon