brennerpasset
Fra : Poul Frederiksen

Dato : 14-07-02 18:05

Er der nogen der ved hvad det koster at komme over Brennerpasset.

--
Hilsen
Poul Frederiksen

stor@jyde.dk
http://home.worldonline.dk/isl25150/

Fra : news.tele.dk

Dato : 15-07-02 11:08

"Poul Frederiksen" <stor@jyde.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved hvad det koster at komme over Brennerpasset.

> [...]

7 Euro .....

Mvh.
Brian

Fra : Jan Bøgh

Dato : 18-07-02 17:12

"news.tele.dk" <bgk@lomax.dk> wrote in message

> 7 Euro .....

....for en alm. personbil. 10,45? med campingvogn.

vh
Jan

Fra : henole

Dato : 07-08-02 08:19

"Poul Frederiksen" skrev d. 14-07-02 18:05 dette indlæg :
> Er der nogen der ved hvad det koster at komme over Brennerpasset.

> [...]
hej poul

det er gratis hvis du tager den gamle pasvej,der begynder i den sydlige
udkant af byen,
Insbruck naturligvis

http://www.kandu.dk/

Fra : henole

Dato : 07-08-02 08:20

"Poul Frederiksen" skrev d. 14-07-02 18:05 dette indlæg :
> Er der nogen der ved hvad det koster at komme over Brennerpasset.

> [...]
jeg ved ikke hvad det koster,men faktisk hvis det var mig ville jeg tage
den gamle brenner pasvej,der er det gratis, den udgår fra insbrucks
sydlige udkant

mvh
henning olesen

http://www.kandu.dk/