Reparatører i Nordjylland?
Fra : Ole Wolf

Dato : 14-07-02 15:28

Ved det større uvejr for nogle uger siden stod min scanner (en HP 6530)
desværre af. Min computer kan ikke længere detektere den, men andre dele i
SCSI-kæden virker fint. Garantien er selvfølgelig udløbet, og mit
forsikringsselskab dækker ikke den slags. Men til gengæld er tordenvejret
formentlig kun gået ud over det ene af de to elektronik-kort, der sidder
inde i scanneren, og som det tilsyneladende er nemt at udskifte.

Derfor: Er der nogen, der kan anbefale en reparatør i Nordjylland, der kan
tage sig af den slags, og som kan forventes at være i stand til at skaffe
den slags løsdele fra Hewlett-Packard?

- wolf -

Fra : Henning

Dato : 14-07-02 16:49

On Sun, 14 Jul 2002 16:27:43 +0200, "Ole Wolf"
<wolf@blazingangles.nospam.com> wrote:

> [...]
>tage sig af den slags, og som kan forventes at være i stand til at skaffe

En ny scanner - desværre - vil være det billigste for dig! Den fåes i
omegnen af 5-700,- til USB.

Henning
hsb@FJERNESimage.dk

Fra : JSM

Dato : 15-07-02 10:31

> En ny scanner - desværre - vil være det billigste for dig! Den fåes i
> omegnen af 5-700,- til USB.

Jeg må desværre erklære mig enig med Henning. Jeg arbejder som tekniker i
en nordjysk EDB-virksomhed. Min pris hedder 580,-/time + moms. Der ryger
hurtigt 2 timer på arbejdssedlen og dermed er de første 1500,- brugt. Dertil
kommer så reservedele. Og HP er ikke ligefrem berømte for deres lave
reservedelspriser
Omvendt - kan du selv - eller kender du en som kan - udskifte de relevante
stumper så kan det muligvis betale sig at gøre noget ved den. Hvis du
skriver med til mig med lidt flere detaljer om printkortene (gerne et part
nr.!) skal jeg gerne finde en pris til dig på dem.
mvh
Jesper

Fra : Esben

Dato : 14-07-02 16:54

"Ole Wolf" <wolf@blazingangles.nospam.com> skrev i en meddelelse
> [...]
der kan
> tage sig af den slags, og som kan forventes at være i stand til at

En HP 4400 er sikkert billigere og bedre - og så får du en ny garanti
med.

--
Esben