Hvilken obfuscator skal man bruge
Fra : MS

Dato : 14-07-02 12:43

Jeg har hørt at der skule være nogle obfuscator's på markedet, der bruger
ulovlig bytekode. !!
JEg vil høre om der er nogen der kender til en fuldt ud lovlig obfuscator,
og om i har et link til hvor den kan downloades, og måske også en vejledning
i brug :)
MS

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 14-07-02 20:47

"MS" <sieker@stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> JEg vil høre om der er nogen der kender til en fuldt ud lovlig obfuscator,
> og om i har et link til hvor den kan downloades, og måske også en

DashOPro fra www.preemptive.com

Koster kun 2000$ og laver 100% korrekt bytekode.
Søg evt. efter Jobe, kan også bruges men har ikke et brugervenligt GUI

--
With many Thanks
Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069 remove 'ihsyd' when email replying

Fra : MS

Dato : 14-07-02 22:14

Ok - det ville nu være bedst hvis det var et "gratis" program. da 2000$
liiige er nok - ville jeg mene :)
MS

Fra : Anders Holmbech Niel~

Dato : 19-07-02 08:22

Hejsa

Så prøv Jobe, som netop er gratis.

MVH

Anders H. Nielsen

Fra : Bjarke Dahl Ebert

Dato : 14-07-02 22:42

> [...]

> JEg vil høre om der er nogen der kender til en fuldt ud lovlig obfuscator,
> og om i har et link til hvor den kan downloades, og måske også en

Efter min mening bør man kun benytte den obfuscator der hedder javac.

Bjarke

Fra : Jacob Møller

Dato : 15-07-02 07:14

> Efter min mening bør man kun benytte den obfuscator der hedder javac.

Så bør du nok gen-overveje din mening. Der er mange gode grunde til at vælge
at bruge en obfuscator. DashoOE/Pro fra Preemptive er så afgjort en af de
bedste på markedet.

Med venlig hilsen,
Jacob
www.kiloo.com

Fra : Michael Houmaark

Dato : 15-07-02 08:04

"Jacob Møller" <jacob@kiloo.dk> wrote in message
> Så bør du nok gen-overveje din mening. Der er mange gode grunde til at
vælge
> at bruge en obfuscator. DashoOE/Pro fra Preemptive er så afgjort en af de
> bedste på markedet.

Hvad er de store grunde til at vælge lige den

MvH
Michael Houmaark
<---no email reply--->

Fra : Jacob Møller

Dato : 15-07-02 09:44

> Hvad er de store grunde til at vælge lige den

Da jeg testede obfuscatore var det den og så IBM alphaworks' Jax, der
toppede. Dasho kommer dog med langt flere indstillingsmuligheder og har
aldrig fejlet i obfusceringen (det har Jax derimod).

Jeg har hørt at der skulle være kommet et ny gratis alternativ som efter
sigende skulle være nogenlunde. Den hedder RetroGuard.

Med venlig hilsen,
Jacob Møller
www.kiloo.com

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 15-07-02 16:47

> Da jeg testede obfuscatore var det den og så IBM alphaworks' Jax, der
> toppede. Dasho kommer dog med langt flere indstillingsmuligheder og har
> aldrig fejlet i obfusceringen (det har Jax derimod).

IBM's jax virker også kun med JDK1.3.1 og de har ikke tænkt sig at videre
udvikle på den

> Jeg har hørt at der skulle være kommet et ny gratis alternativ som efter
> sigende skulle være nogenlunde. Den hedder RetroGuard.

Den er også ganske udemærket.