Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Det nye Epson 3100Z
Fra : Kenneth Bon

Dato : 13-07-02 21:57

Nogen der har erfaringer med dette 3,3 mp kamera ? Det har fået utrolig gode
anmeldelser og kan klare over 4 mp interpoleret.

Det koster ca 4100 i Danmark på Nettet - det lyder billigt - men er der
nogen, der har erfaringer med subjekt?

Kenneth Bon
www.kennethbon.dk

Fra : Klaus Bjarner

Dato : 14-07-02 00:15

"Kenneth Bon" <info@NOSPAMkennethbon.dk> wrote in

> [...]
>
> Det koster ca 4100 i Danmark på Nettet - det lyder billigt - men er
> der nogen, der har erfaringer med subjekt?

Hej Kenneth

Kameraet er godt, men der er ikke solgt særligt mange af dem i DK. En
ting du skal være særlig opmærksom på er, at I tilfælde af reperation af
digitale kameraer er servicen fra Epson elendig, da digitale kameraer på
ingen måde er af høj prioritet i forhold til deres printere.

Derfor skal du også tage med i dine overvejelser, om du har brug for
hurtig reperation ved defekt, eller om det er til privat brug, hvor du
ikke har brug for dag-til-dag service.

Hilsen
Klaus

Fra : Niels Svendsen

Dato : 14-07-02 00:42

Kikkede ind på edbpriser, ganske rigtigt med prisen, men når man går til
leverandøren (pc-netto), er prisen anderledes.
Har skervet og spurgt hvilken pris der er rigtig.

Kik ind til Frode
http://www.veddinge.dk

Niels W. Svendsen
Baltorpvej 173, 2. tv.
2750 Ballerup
http://www.nisv.dk
eller prøv
http://baldersbonet.dk

Fra : Kenneth Bon

Dato : 14-07-02 10:19

"Niels Svendsen" <niels.svendsen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Kikkede ind på edbpriser, ganske rigtigt med prisen, men når man går til
> leverandøren (pc-netto), er prisen anderledes.
> Har skervet og spurgt hvilken pris der er rigtig.

Ja det er jo desværre ikke første gang at man misbruger EDB-priser til både
at oplyse forkert pris samt oplyse om en vare, man ikke har (eller får) på
lager.

Tror bare jeg må ty til Canon A40 istedet så - så ellers lige så billigt ud
:)

/Kenneth