Stamtavleskabelon til hjemmeside
Fra : Gitte Sacala Eriksen

Dato : 13-07-02 19:44

Hej

Jeg mener at der tidligere er har været en tråd, hvor der var en der kendte
en side hvor der var en skabelon man kunne bruge når man lavede stamtavler
til hjemmesiden ?

Jeg kan ikke finde tråden så er der nogen der har et link ?

Venlig Hilsen
Gitte Sacala Eriksen

Fra : TM

Dato : 13-07-02 19:55

Værsgo

MVH

Tina

Er det sådan noget her du tænker på? http://www.katten.nu/stamt.htm
--
Camilla Baird
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Camilla Baird

Dato : 13-07-02 20:58

On 13/07/2002 20:43, in article
3d3074eb$0$13947$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk, "Gitte Sacala Eriksen"
<DKSACALA@mail.dk> wrote:

> [...]
> til hjemmesiden ?
>
> Jeg kan ikke finde tråden så er der nogen der har et link ?

Her er iaf en side med en stamtavleskabelon: http://www.katten.nu/stamt.htm
Mvh Camilla

Fra : Gitte Sacala Eriksen

Dato : 14-07-02 07:37

Hej

Ja. det var lige den jeg mente, men kan ikke få det til at virke, er det mon
fordi min side er en sitecenter ?

VH
Gtte Sacala Eriksen