Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Dual monitor output på ATI og N'Vidia kort
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 13-07-02 19:13

Er der nogen, der har prøvet at køre med dual monitorer på et ATI Radeon
8500?
Med et Geforce 4 TI4x00?

Jeg kunne godt tænke mig at vide, om de fungerer lige så godt som Matrox
dualhead!

Hvordan med drivere og så videre!

Eller mon man bare skal spytte pengene i et Matrox Parhelia med det samme!
Er meget fristet pga. trippelheadfunktionen.

Mvh

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : Steffen

Dato : 13-07-02 21:25

Jeg har prøvet med et Radeon 8500, og er kun tilfreds med det. Jeg blev dog
lidt skuffet over ATi's HydraVision (Dual program) da det var ret svært at
gennemskue.

--
Sincerly / Mvh. Steffen

"To start press any key........ Where's the 'any' key?"

- Homer Simpson.

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 13-07-02 21:40

"Steffen" <Airbus@REMOVETHISofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
dog
> lidt skuffet over ATi's HydraVision (Dual program) da det var ret svært at

Er det så med 2 CTR monitorer, eller bruger du digitale flad-skærme?

Mvh

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : Steffen

Dato : 13-07-02 21:45

2 CTR. Radeon har 1 VGA og 1 DVI udgang.

Fra : Flemming Joensson

Dato : 13-07-02 21:55

"Jesper Nielsen" <Jni@tdcadsl.dk> wrote in

> "Steffen" <Airbus@REMOVETHISofir.dk> skrev i en meddelelse
> dog

> Er det så med 2 CTR monitorer, eller bruger du digitale
> flad-skærme?

Det hedder CRT og ikke CTR (det står for cathode-ray tube).
Se eventuelt mere om disse skærme på:
http://www.pctechguide.com/06crtmon.htm