Suppen klar til OS X
Fra : Thøger Terp

Dato : 13-07-02 16:48

Fra : David Blangstrup

Dato : 13-07-02 17:48

On 13.7.2002 17:47, in article B9561843.2166%usenetdirt@hotmail.com, "Thøger
Terp" <usenetdirt@hotmail.com> wrote:

> http://www.macnyt.dk/default.tpl?news=20020713174642

> /Thøger

Har du slet ikke set den lange tråd, der hedder MacSOUP I beta til OSX??

--
David Blangstrup,
Allerød, Danmark

Fra : Thøger Terp

Dato : 13-07-02 18:13

David Blangstrup <david@blangstrup.dk> wrote:

>Har du slet ikke set den lange tråd, der hedder MacSOUP I beta til
OSX??

Jo nu har jeg, men i min barnlige iver så jeg den ikke kan det
tilgives?

/Thøger

Fra : David Blangstrup

Dato : 13-07-02 18:31

On 13.7.2002 19:13, in article
1ff9xcp.188mf0b6udfyeN%usenetdirt@hotmail.com, "Thøger Terp"
<usenetdirt@hotmail.com> wrote:

> OSX??
>
> Jo nu har jeg, men i min barnlige iver så jeg den ikke kan det
> tilgives?
>
> /Thøger

Ja Må jeg spørge noget OT: Din far skulle vel aldrig have været lærer på
Birkerød Gymnasium?

--
David Blangstrup,
Allerød, Danmark

Fra : Thøger Terp

Dato : 13-07-02 18:44

David Blangstrup <david@blangstrup.dk> wrote:

> Ja Må jeg spørge noget OT: Din far skulle vel aldrig have været lærer på
> Birkerød Gymnasium?

Ikke mig bekendt Han er præst i Slesvig, men har i sin tid undervist
mange steder, så jeg udelukker ikke noget, men det har ikke været i de
sidste 20 år tror jeg...

/Thøger