/ Forside / Teknologi / Hardware / Mac / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mac
#NavnPoint
UlrikB 4810
kipros 1675
Klaudi 1010
myg 920
pifo 907
Stouenberg 838
molokyle 830
Bille1948 815
rotw 760
10  EXTERMINA.. 750
MacSOUP i beta til OS X
Fra : Jonas Voss


Dato : 13-07-02 01:48

Yips, vores ven Hr. Haller har frigivet en beta til X og en update til
Classic, med de saedvanlige betingelser for noget saadant.

Download og installer hvis du toer, jeg i gang:

http://home.snafu.de/stk/macsoup/download.html


--
| Jonas @ 55.7,12.5 | <http://verture.net/> |

 
 
Jonas Voss (13-07-2002)
Kommentar
Fra : Jonas Voss


Dato : 13-07-02 02:15

Jonas Voss <spamthis@verture.net> wrote:

> Yips, vores ven Hr. Haller har frigivet en beta til X og en update til
> Classic, med de saedvanlige betingelser for noget saadant.
>
> Download og installer hvis du toer, jeg i gang:
>
> http://home.snafu.de/stk/macsoup/download.html

Hey, det ser ud til at virke aldeles herligt, kom bare i gang!

--
| Jonas @ 55.7,12.5 | <http://verture.net/> |

David Blangstrup (13-07-2002)
Kommentar
Fra : David Blangstrup


Dato : 13-07-02 06:59

Jonas Voss <spamthis@verture.net> wrote:

> Jonas Voss <spamthis@verture.net> wrote:
>
> > Yips, vores ven Hr. Haller har frigivet en beta til X og en update til
> > Classic, med de saedvanlige betingelser for noget saadant.
> >
> > Download og installer hvis du toer, jeg i gang:
> >
> > http://home.snafu.de/stk/macsoup/download.html
>
> Hey, det ser ud til at virke aldeles herligt, kom bare i gang!

Ja, det ser ok ud

--
http://david.blangstrup.dk

Franz Berliner (13-07-2002)
Kommentar
Fra : Franz Berliner


Dato : 13-07-02 08:23

David Blangstrup <firstname@lastname.dk> wrote:

> Ja, det ser ok ud

Perfekt
... så mangler vi bare realplayer og så farvel til classic

--
Franz : http://imv.au.dk/~fb

David Blangstrup (13-07-2002)
Kommentar
Fra : David Blangstrup


Dato : 13-07-02 08:26

On 13.7.2002 9:22, in article 1ff960n.l3dhlik9ldsN%stuff@kampp.dk, "Franz
Berliner" <stuff@kampp.dk> wrote:

> David Blangstrup <firstname@lastname.dk> wrote:
>
>> Ja, det ser ok ud
>
> Perfekt
> .. så mangler vi bare realplayer og så farvel til classic

Ahr, vi mangler også lige, at MIE kan lave netbankingŠ

--
David Blangstrup,
Allerød, Danmark
http://david.blangstrup.dk


Per Erik Rønne (13-07-2002)
Kommentar
Fra : Per Erik Rønne


Dato : 13-07-02 09:02

Franz Berliner <stuff@kampp.dk> wrote:

> David Blangstrup <firstname@lastname.dk> wrote:
>
> > Ja, det ser ok ud
>
> Perfekt
> .. så mangler vi bare realplayer og så farvel til classic

Og at en masse andre rare ting bliver konverteret. Jeg har eksempelvis
Oxford Bilingual Dictionaries mellem engelsk og hhv. tysk, fransk og
spansk. Samt Maconomy, der endda kører med 68K instruktionssæt.

Michael Tysk-Anderse~ (13-07-2002)
Kommentar
Fra : Michael Tysk-Anderse~


Dato : 13-07-02 10:57

Franz Berliner <stuff@kampp.dk> wrote:

> David Blangstrup <firstname@lastname.dk> wrote:
>
> > Ja, det ser ok ud
>
> Perfekt
> .. så mangler vi bare realplayer og så farvel til classic

Ja man fristes næsten til at sige *PLONK* til Mac OS 9.

Men jeg gør det ikke da det ikke anses som fint at skilte med at man er
en glad Mac OS X bruger. Det sidste jeg vil er at træde glade og
taknemlige brugere af ældre Mac'er over tæerne!
--
Michael Tysk-Andersen

Thorbjoern Ravn Ande~ (14-07-2002)
Kommentar
Fra : Thorbjoern Ravn Ande~


Dato : 14-07-02 09:51

mta@mac.com (Michael Tysk-Andersen) writes:

> > .. så mangler vi bare realplayer og så farvel til classic
>
> Ja man fristes næsten til at sige *PLONK* til Mac OS 9.

Hvorfor? Mac OS 9 ting kører da i det store hele godt under OS X?

Jeg skammer mig da fx ikke over at jeg kører DOS programmer under
Windows.
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Per Erik Rønne (14-07-2002)
Kommentar
Fra : Per Erik Rønne


Dato : 14-07-02 11:16

Thorbjoern Ravn Andersen <ravn@mac.com> wrote:

> mta@mac.com (Michael Tysk-Andersen) writes:
>
> > > .. så mangler vi bare realplayer og så farvel til classic
> >
> > Ja man fristes næsten til at sige *PLONK* til Mac OS 9.
>
> Hvorfor? Mac OS 9 ting kører da i det store hele godt under OS X?

Ja, og selv om man ikke mere dagligt behøver gå ind i Classic vil det da
lejlighedsvist ske:

FirstClass.
Oxford ordbøger til spansk, tysk og fransk.
Maconomy.

- for midt vedkommende. De to sidste kommer med garanti ikke til X, den
sidste er ikke engang kommet i en 68K udgave!
--
Cand.scient. Per Erik Rønne
Frederikssundsvej 308B, 3. tv.
DK-2700 Brønshøj
Tlf + fax 38 89 00 16, mobil 28 23 09 92

Morten Reippuert Knu~ (14-07-2002)
Kommentar
Fra : Morten Reippuert Knu~


Dato : 14-07-02 13:06

Per Erik Rønne <PerRonne@mac.com> wrote:

> Ja, og selv om man ikke mere dagligt behøver gå ind i Classic vil det da
> lejlighedsvist ske:
>
> FirstClass.

findes til Mac OS X (har gjort det længe)

> Oxford ordbøger til spansk, tysk og fransk.
> Maconomy.
>
> - for midt vedkommende. De to sidste kommer med garanti ikke til X, den
> sidste er ikke engang kommet i en 68K udgave!

hmm, kan man så ikke tale om antikviteret sw?

--
venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... <icq:13138233>

Bolig søges i KBH Besides, if you can't get a decent kernal panic
or two in a month, what's the point of living?

Per Erik Rønne (14-07-2002)
Kommentar
Fra : Per Erik Rønne


Dato : 14-07-02 13:12

Morten Reippuert Knudsen <spam@reippuert.dk> wrote:

> Per Erik Rønne <PerRonne@mac.com> wrote:
>
> > Ja, og selv om man ikke mere dagligt behøver gå ind i Classic vil det da
> > lejlighedsvist ske:

> > FirstClass.

> findes til Mac OS X (har gjort det længe)

Så må jeg se at finde den. Ind i versiontracker .

> > Oxford ordbøger til spansk, tysk og fransk.
> > Maconomy.

> > - for midt vedkommende. De to sidste kommer med garanti ikke til X, den
> > sidste er ikke engang kommet i en 68K udgave!

> hmm, kan man så ikke tale om antikviteret sw?

For sidstnævnte, nok. Programmet virker dog stadig.

Ordbøgerne: der findes intet alternativt.
--
Cand.scient. Per Erik Rønne
Frederikssundsvej 308B, 3. tv.
DK-2700 Brønshøj
Tlf + fax 38 89 00 16, mobil 28 23 09 92

Morten Reippuert Knu~ (14-07-2002)
Kommentar
Fra : Morten Reippuert Knu~


Dato : 14-07-02 13:20

Per Erik Rønne <PerRonne@mac.com> wrote:

> Ordbøgerne: der findes intet alternativt.

jo papir...
--
venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... <icq:13138233>

Bolig søges i KBH Besides, if you can't get a decent kernal panic
or two in a month, what's the point of living?

Per Erik Rønne (14-07-2002)
Kommentar
Fra : Per Erik Rønne


Dato : 14-07-02 14:41

Morten Reippuert Knudsen <spam@reippuert.dk> wrote:

> Per Erik Rønne <PerRonne@mac.com> wrote:
>
> > Ordbøgerne: der findes intet alternativt.
>
> jo papir...

Bortset fra at jeg kun har de elektroniske, så foretrækker jeg nu også
de elektroniske. Også selv om jeg så må starte Classic op.
--
Cand.scient. Per Erik Rønne
Frederikssundsvej 308B, 3. tv.
DK-2700 Brønshøj
Tlf + fax 38 89 00 16, mobil 28 23 09 92

Thorbjoern Ravn Ande~ (14-07-2002)
Kommentar
Fra : Thorbjoern Ravn Ande~


Dato : 14-07-02 14:18

spam@reippuert.dk (Morten Reippuert Knudsen) writes:

> > - for midt vedkommende. De to sidste kommer med garanti ikke til X, den
> > sidste er ikke engang kommet i en 68K udgave!
>
> hmm, kan man så ikke tale om antikviteret sw?

Hvis det ikke engang er kommet til 68000, hvilken platform er det SÅ
til?

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Per Erik Rønne (14-07-2002)
Kommentar
Fra : Per Erik Rønne


Dato : 14-07-02 15:41

Thorbjoern Ravn Andersen <ravn@mac.com> wrote:

> spam@reippuert.dk (Morten Reippuert Knudsen) writes:

> > > - for midt vedkommende. De to sidste kommer med garanti ikke til X, den
> > > sidste er ikke engang kommet i en 68K udgave!

> > hmm, kan man så ikke tale om antikviteret sw?

> Hvis det ikke engang er kommet til 68000, hvilken platform er det SÅ
> til?

68K er det samme som 68000. PPU Maconomy Light Økonomi kan køre under
System 6.07, og kan vel det man må kræve af et regnskabsprogram.

Man kan se at det er skrevet med MacApp i årene 1985-90.
--
Cand.scient. Per Erik Rønne
Frederikssundsvej 308B, 3. tv.
DK-2700 Brønshøj
Tlf + fax 38 89 00 16, mobil 28 23 09 92

Thorbjoern Ravn Ande~ (14-07-2002)
Kommentar
Fra : Thorbjoern Ravn Ande~


Dato : 14-07-02 15:46

PerRonne@mac.com (Per Erik Rønne) writes:

> > > > - for midt vedkommende. De to sidste kommer med garanti ikke til X, den
> > > > sidste er ikke engang kommet i en 68K udgave!
>
> > > hmm, kan man så ikke tale om antikviteret sw?
>
> > Hvis det ikke engang er kommet til 68000, hvilken platform er det SÅ
> > til?
>
> 68K er det samme som 68000. PPU Maconomy Light Økonomi kan køre under
> System 6.07, og kan vel det man må kræve af et regnskabsprogram.

Formentlig. Men du skriver at den ikke engang er kommet i en 68K
udgave. Læser du ikke det du skriver inden du sender det?

> Man kan se at det er skrevet med MacApp i årene 1985-90.

På en ikke-68K maskine?
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Per Erik Rønne (15-07-2002)
Kommentar
Fra : Per Erik Rønne


Dato : 15-07-02 03:43

Thorbjoern Ravn Andersen <ravn@mac.com> wrote:

> > 68K er det samme som 68000. PPU Maconomy Light Økonomi kan køre under
> > System 6.07, og kan vel det man må kræve af et regnskabsprogram.
>
> Formentlig. Men du skriver at den ikke engang er kommet i en 68K
> udgave. Læser du ikke det du skriver inden du sender det?

Ikke altid. I øvrigt læser man ikke det der står, men det der /burde
have/ stået. Programmet er naturligivs kun kommet til 68K, ikke til PPC.

--
Cand.scient. Per Erik Rønne
Frederikssundsvej 308B, 3. tv.
DK-2700 Brønshøj
Tlf + fax 38 89 00 16, mobil 28 23 09 92

Thorbjoern Ravn Ande~ (15-07-2002)
Kommentar
Fra : Thorbjoern Ravn Ande~


Dato : 15-07-02 07:01

PerRonne@mac.com (Per Erik Rønne) writes:

> Ikke altid. I øvrigt læser man ikke det der står, men det der /burde
> have/ stået. Programmet er naturligivs kun kommet til 68K, ikke til PPC.

Jeg er ikke stiv nok i hverken Mac historie, eller din tankegang til
at kunne lave det trick. Endnu.

Det kunne jo godt være at det kun var kommet i en 6502 udgave.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Per Erik Rønne (15-07-2002)
Kommentar
Fra : Per Erik Rønne


Dato : 15-07-02 19:00

Thorbjoern Ravn Andersen <ravn@mac.com> wrote:

> Det kunne jo godt være at det kun var kommet i en 6502 udgave.

Der har aldrig fundtes nogen Mac til den processor. Det var den gamle
Apple maskine, den oprindelige der kørte Lisa.
--
Cand.scient. Per Erik Rønne
Frederikssundsvej 308B, 3. tv.
DK-2700 Brønshøj
Tlf + fax 38 89 00 16, mobil 28 23 09 92

Martin Edlich (14-07-2002)
Kommentar
Fra : Martin Edlich


Dato : 14-07-02 17:13

In article <1ffbkan.aj9qsr1ijxrw4N%PerRonne@mac.com>,
PerRonne@mac.com (Per Erik Rønne) wrote:

> og kan vel det man må kræve af et regnskabsprogram.

Bortset fra at blive opdateret og supporteret.

--
MVH Martin Edlich, Magister Mundi sum! http://www.edlich.dk
Henvendelser til min e-mail adresse vil blive betragtet som et ønske
om at betale for support, hvilket takseres med 800 kr/time.
(medmindre jeg selv er ude om det, og det er Off Topic).

Michael Tysk-Anderse~ (14-07-2002)
Kommentar
Fra : Michael Tysk-Anderse~


Dato : 14-07-02 13:22

Thorbjoern Ravn Andersen <ravn@mac.com> wrote:

> > Ja man fristes næsten til at sige *PLONK* til Mac OS 9.
>
> Hvorfor? Mac OS 9 ting kører da i det store hele godt under OS X?

Det har du fuldstændig ret i, men da jeg efterhånden kun bruger classic
til MacSOUP syntes jeg det er meger rart med OS X udgaven. Mac OS 9
bliver skam på min maskine og vil måske blive startet i ny og næ.

Det er jo kommet på mode her at *PLONKE* i tide og utide her på usenet,
så jeg tænkte at jeg også ville prøve en enkelt gang. Desuden er min
viden på Mac OS 9 og nedefter ved at blive ganske antikveret at jeg
måske ville gøre gruppen her en tjeneste ved at blande mig uden om
diskussioner om denne.

> Jeg skammer mig da fx ikke over at jeg kører DOS programmer under
> Windows.

Det er ingen skam at køre DOS programmer, Windows derimod...
--
Michael Tysk-Andersen

Jesper (13-07-2002)
Kommentar
Fra : Jesper


Dato : 13-07-02 06:43

Jonas Voss <spamthis@verture.net> wrote:

> Yips, vores ven Hr. Haller har frigivet en beta til X og en update til
> Classic, med de saedvanlige betingelser for noget saadant.
>
> Download og installer hvis du toer, jeg i gang:
>
> http://home.snafu.de/stk/macsoup/download.html

Jamen så er det bare om at få skrottet Gnus og komme igang med SUPPEN,
den understøtter både Æ, Ø og Å
--
Jesper
em@il -> pinebox {a} myrealbox [dot] com

Jonas Voss (13-07-2002)
Kommentar
Fra : Jonas Voss


Dato : 13-07-02 10:23

Jesper <spam@supressor.invalid> wrote:

> Jonas Voss <spamthis@verture.net> wrote:
>
> > http://home.snafu.de/stk/macsoup/download.html
>
> Jamen så er det bare om at få skrottet Gnus og komme igang med SUPPEN,
> den understøtter både Æ, Ø og Å

Ja, desværre ryger mine nytillærte tastaturkommandoer sig en tur, jeg
bliver ved med at sidde og trykke q for at lukke indlæg, og C-c C-c for
at send dem (;
Mon ikke Hr. Haller kunne tilføje sådan en "behave like Gnus/Emacs" -
ligesom Word kan lave sine menuer om til Wordperfect for de rigtig
miljøskadede?

--
| Jonas @ 55.7,12.5 | <http://verture.net/> |

Per Erik Rønne (13-07-2002)
Kommentar
Fra : Per Erik Rønne


Dato : 13-07-02 10:43

Jonas Voss <spamthis@verture.net> wrote:

> Ja, desværre ryger mine nytillærte tastaturkommandoer sig en tur, jeg
> bliver ved med at sidde og trykke q for at lukke indlæg, og C-c C-c for
> at send dem (;
> Mon ikke Hr. Haller kunne tilføje sådan en "behave like Gnus/Emacs" -
> ligesom Word kan lave sine menuer om til Wordperfect for de rigtig
> miljøskadede?

Køb QuicKeys - løser alle sådanne problemer .-)

--
Cand.scient. Per Erik Rønne
Frederikssundsvej 308B, 3. tv.
DK-2700 Brønshøj
Tlf + fax 38 89 00 16, mobil 28 23 09 92

Per Erik Rønne (13-07-2002)
Kommentar
Fra : Per Erik Rønne


Dato : 13-07-02 08:09

Jonas Voss <spamthis@verture.net> wrote:

> http://home.snafu.de/stk/macsoup/download.html

Når jeg downloader MacSOUP_2.5b1.dmg.gz så giver den en
MacSOUP_2.5b1.dmg der angives som en tekst og lyd fil. Og anvendes
tilsvarende?

--
Cand.scient. Per Erik Rønne [, MSc]
Frederikssundsvej 308B, DK-2700 Brønshøj, DENMARK, EUROPEAN UNION
Tlf. + fax: +38 89 00 16, mobil +45 28 23 09 92.
Homepage http://www.diku.dk/students/xerxes

David Blangstrup (13-07-2002)
Kommentar
Fra : David Blangstrup


Dato : 13-07-02 08:24

On 13.7.2002 9:08, in article 1ff959u.1snbhd41feub5gN%serse@diku.dk, "Per
Erik Rønne" <serse@diku.dk> wrote:

> Jonas Voss <spamthis@verture.net> wrote:
>
>> http://home.snafu.de/stk/macsoup/download.html
>
> Når jeg downloader MacSOUP_2.5b1.dmg.gz så giver den en
> MacSOUP_2.5b1.dmg der angives som en tekst og lyd fil. Og anvendes
> tilsvarende?

Marker filen, åben info (æble + i), vælg 'open with' og vælg her Diskcopy.
[Undskyld hvis du ved det i forvejen, det med info)

--
David Blangstrup,
Allerød, Danmark
http://david.blangstrup.dk


Per Erik Rønne (13-07-2002)
Kommentar
Fra : Per Erik Rønne


Dato : 13-07-02 09:02

David Blangstrup <david@blangstrup.dk> wrote:

> Marker filen, åben info (æble + i), vælg 'open with' og vælg her Diskcopy.
> [Undskyld hvis du ved det i forvejen, det med info)

Det gjorde jeg ikke, og den virkede da også anderledes:

Marker filen, cmd-I, i pop-up menuen vælg »program«›, klik på den store
ikon og hold musetasten nede og vælg diskcopy.

Men ellers tak .

Nu skal jeg så blot finde ud af, hvordan jeg flytter registreringsfilen
[der viser at jeg rent faktisk /har/ betalt] over så den kan bruges af
den nye version.

Storm (14-07-2002)
Kommentar
Fra : Storm


Dato : 14-07-02 20:07

Per Erik Rønne <serse@diku.dk> wrote:

> David Blangstrup <david@blangstrup.dk> wrote:
>
> > Marker filen, åben info (æble + i), vælg 'open with' og vælg her
> > Diskcopy. [Undskyld hvis du ved det i forvejen, det med info)
>
> Det gjorde jeg ikke, og den virkede da også anderledes:
>
> Marker filen, cmd-I, i pop-up menuen vælg »program«›, klik på den
> store ikon og hold musetasten nede og vælg diskcopy.
>
> Men ellers tak .

Jeg fik selv et tip om at hente Zingg, så slipper du for den hovedpine:

"__
With Mac OS XTM, file-application binding has changed. If you have
older files generated in previous versions of the Mac OS, or files
downloaded from the Internet, you'll often find that double-clicking on
a file doesn't open the right application for your needs.

Zingg! comes to the rescue. A simple Finder Contextual Menu, it shows
you all applications that claim to open a particular file.
__"

De mener selv den bliver en indfødt del af X.2

http://www.brockerhoff.net/zingg/

--
Venlig hilsen Nina Storm

Morten Reippuert Knu~ (15-07-2002)
Kommentar
Fra : Morten Reippuert Knu~


Dato : 15-07-02 08:44

Storm <Ninzen@ofir.dk> wrote:

> De mener selv den bliver en indfødt del af X.2

hvilket ikke er helt forkert

--
venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... <icq:13138233>

Bolig søges i KBH Besides, if you can't get a decent kernal panic
or two in a month, what's the point of living?

Per Erik Rønne (13-07-2002)
Kommentar
Fra : Per Erik Rønne


Dato : 13-07-02 08:27

Per Erik Rønne <serse@diku.dk> wrote:

> Jonas Voss <spamthis@verture.net> wrote:
>
> > http://home.snafu.de/stk/macsoup/download.html
>
> Når jeg downloader MacSOUP_2.5b1.dmg.gz så giver den en
> MacSOUP_2.5b1.dmg der angives som en tekst og lyd fil. Og anvendes
> tilsvarende?

Det sker i øvrigt også fra MacOS 9.2.
--
Cand.scient. Per Erik Rønne [, MSc]
Frederikssundsvej 308B, DK-2700 Brønshøj, DENMARK, EUROPEAN UNION
Tlf. + fax: +38 89 00 16, mobil +45 28 23 09 92.
Homepage http://www.diku.dk/students/xerxes

Jesper (13-07-2002)
Kommentar
Fra : Jesper


Dato : 13-07-02 08:48

Per Erik Rønne <serse@diku.dk> wrote:

> Per Erik Rønne <serse@diku.dk> wrote:
>
> > Jonas Voss <spamthis@verture.net> wrote:
> >
> > > http://home.snafu.de/stk/macsoup/download.html
> >
> > Når jeg downloader MacSOUP_2.5b1.dmg.gz så giver den en
> > MacSOUP_2.5b1.dmg der angives som en tekst og lyd fil. Og anvendes
> > tilsvarende?
>
> Det sker i øvrigt også fra MacOS 9.2.

Du skal over i OS X og åbne DMG filen med Disk Copy for OS X, Disk Copy
Classic kan ikke håndtere DMG filer
--
Jesper
em@il -> pinebox {a} myrealbox [dot] com

Per Erik Rønne (13-07-2002)
Kommentar
Fra : Per Erik Rønne


Dato : 13-07-02 09:07

Jesper <spam@supressor.invalid> wrote:

> Du skal over i OS X og åbne DMG filen med Disk Copy for OS X, Disk Copy
> Classic kan ikke håndtere DMG filer

Det har jeg så allerede fået gjort. Men nu kan jeg se at jeg skal have
sat en masse i orden:

Reply-to.
Registrering [jeg har blot kopieret registreringsfilen fra Indstillinger
i en årrække!
Signatur.

Morten Reippuert Knu~ (13-07-2002)
Kommentar
Fra : Morten Reippuert Knu~


Dato : 13-07-02 10:45

On Sat, 13 Jul 2002 09:48:03 +0200, Jesper <spam@supressor.invalid> wrote:

> Du skal over i OS X og åbne DMG filen med Disk Copy for OS X, Disk Copy
> Classic kan ikke håndtere DMG filer

den ikke udgivne v. 6.4 kan

--
venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... <icq:13138233>

Bolig søges i KBH Besides, if you can't get a decent kernal panic
or two in a month, what's the point of living?

Morten Reippuert Knu~ (13-07-2002)
Kommentar
Fra : Morten Reippuert Knu~


Dato : 13-07-02 10:44

On Sat, 13 Jul 2002 09:08:43 +0200, Per Erik Rønne <serse@diku.dk> wrote:

> Når jeg downloader MacSOUP_2.5b1.dmg.gz så giver den en
> MacSOUP_2.5b1.dmg der angives som en tekst og lyd fil. Og anvendes
> tilsvarende?

drop den på disk copy - .dmg filer har ingen recurce gren.

--
venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... <icq:13138233>

Bolig søges i KBH Besides, if you can't get a decent kernal panic
or two in a month, what's the point of living?

Michael Holm (13-07-2002)
Kommentar
Fra : Michael Holm


Dato : 13-07-02 08:28

Jonas Voss <spamthis@verture.net> wrote:

> Yips, vores ven Hr. Haller har frigivet en beta til X og en update til
> Classic, med de saedvanlige betingelser for noget saadant.
>
> Download og installer hvis du toer, jeg i gang:
>
> http://home.snafu.de/stk/macsoup/download.html
øv typisk ser man dette en halv time inden man bliver hentet for at
tage på en uges aikido lejr, selvfølgelig også lagt midt i keynoten ;-(
god sommer

--
Michael Holm
http://ki-aikido.homepage.dk
icq: 136488364

Morten Reippuert Knu~ (13-07-2002)
Kommentar
Fra : Morten Reippuert Knu~


Dato : 13-07-02 13:18

On Sat, 13 Jul 2002 09:27:42 +0200, Michael Holm <kiaikidoREMOVE@mac.com> wrote:

> øv typisk ser man dette en halv time inden man bliver hentet for at
> tage på en uges aikido lejr, selvfølgelig også lagt midt i keynoten ;-(
> god sommer

motion er hårdt!

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... <icq:13138233>

Bolig søges i KBH Besides, if you can't get a decent kernal panic
or two in a month, what's the point of living?

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177519
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408658
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste