Hvordan finder man ud af hvilken news serv~
Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 12-07-02 16:50

Jeg kunne godt tænke mig at kunne læse adobe.golive.macintosh via
MacSOUP, men da den ikke ligger hos TDC, så er jeg lidt på herrens mark.

Jeg har forsøgt at få TDC til at tilføje den til deres liste, men det
endte i en diskussion om hvorvidt der må ligge vendor groups på TDCs
news server............

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Jesper

Dato : 12-07-02 19:38

> [...]
>
> Jeg har forsøgt at få TDC til at tilføje den til deres liste, men det
> endte i en diskussion om hvorvidt der må ligge vendor groups på TDCs

Microsofts og Symantecs grupper findes på Tiscalis newsserver, men ikke
Adobes.

Hvis ikke Abobe distribuerer deres grupper til andre newsservere end
deres egen, så kan TDC og andre ikke få den på deres server.
--
Jesper.
EmaiI -> p i n e b o x {a} m y r e a l b o x <.> c o m

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 12-07-02 19:47

Jesper <spam@supressor.invalid> wrote:

> [...]
>
> Hvis ikke Abobe distribuerer deres grupper til andre newsservere end
> deres egen, så kan TDC og andre ikke få den på deres server.

Hvordan finder man så ud af om Adobe distribuerer deres news ?

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Borge Rahbech Jensen

Dato : 12-07-02 20:16

> Hvordan finder man så ud af om Adobe distribuerer deres news ?

Det besvarer selvfølgelig ikke spørgsmålet, men jeg fandt et
diskussionsforum på deres hjemmeside:

http://www.adobe.com/support/forums/main.html

og

http://www.adobeforums.com/help/forumhelp.html#userpreferencesandprofile

kan sikkert bringe dig lidt videre. Tilsyneladende skal man registreres
som bruger, før man får adgang til deres diskussionsforum.

Med venlig hilsen

Børge Rahbech Jensen

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 12-07-02 20:19

Borge Rahbech Jensen <120010346842@post8.tele.dk> wrote:

> [...]
>
> kan sikkert bringe dig lidt videre. Tilsyneladende skal man registreres
> som bruger, før man får adgang til deres diskussionsforum.

Ja, det er jeg med på, men jeg er blevet så afhængig af MacSOUP at jeg
ikke gider læse news på anden måde.........

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Borge Rahbech Jensen

Dato : 13-07-02 09:15

> Ja, det er jeg med på, men jeg er blevet så afhængig af MacSOUP at jeg
> ikke gider læse news på anden måde.........

Så du gider ikke engang følge de links, jeg gav dig? Det andet link
henviser faktisk til en side, der fortæller, at der er adgang via NNTP,
som er protokollen til news på Usenet.

Jeg har ikke forsøgt, men det ser ud til, man får en henvisning til den
relevante adresse, når man er registreret som bruger, hvorefter man
åbenbart kan få adgang til Adobe's nyhedsgrupper.

Alternativt kan du jo prøve at skrive og spørge Adobe.

Med venlig hilsen

Børge Rahbech Jensen

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 13-07-02 09:32

> [...]

> åbenbart kan få adgang til Adobe's nyhedsgrupper.
>
> Alternativt kan du jo prøve at skrive og spørge Adobe.

Jo selvfølgelig. Jeg var bare lidt træt da jeg skrev indlægget. Kigger
på det ?

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/