Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Detonator 30.30
Fra : Lars Jørgensen

Dato : 12-07-02 12:45

Fra : Kim

Dato : 12-07-02 14:06

Jeg kan en del på fransk...Men ikke sproget
Mvh, Kim

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 12-07-02 14:13

"Kim" skrev bl.a.:

> Jeg kan en del på fransk...Men ikke sproget

Hmmm... det var ikke lang tid der gik, inden Nvidia fik det link lukket :-/

--
Lars

Fra : Jógvan Lindenskov

Dato : 13-07-02 00:45

"Lars Jørgensen" <lagojo@hotmail.DOT.com> wrote in message

> Hmmm... det var ikke lang tid der gik, inden Nvidia fik det link lukket
:-/

Siden de ikke er udgivet endnu, er det så ikke en slags beta?

Fra : flemsus

Dato : 13-07-02 11:48

"Jógvan Lindenskov" <quadro_jog@hotmail.com> wrote in message

> "Lars Jørgensen" <lagojo@hotmail.DOT.com> wrote in message

> :-/
> >

> Siden de ikke er udgivet endnu, er det så ikke en slags beta?

JOW.
Mvh. Flemming Sørensen

Fra : AJC

Dato : 12-07-02 14:35

"Kim" <vækmeddettekimspur@tdcspace.dk> wrote in message
> Jeg kan en del på fransk...Men ikke sproget

Svin!

Mvh
AJC.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 12-07-02 14:21

"Lars Jørgensen" <lagojo@hotmail.DOT.com> crashed Echelon writing

> http://www.inpact-hardware.com/actualites.php3#id_news_6107

Hvad var nyheden så??? Siden du refererede til den?

--
Bjarke Andersen

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 12-07-02 14:42

"Bjarke Andersen" skrev bl.a.:

> Hvad var nyheden så??? Siden du refererede til den?

Bare at driveren var "sluppet ud". Der var tidligere nogen her i gruppen der
efterlyste den.

Det ser ud til at Nvidia hurtigt fik lukket linket på den franske side, men
mon ikke filen dukker op et andet sted?

--
Lars

Fra : Martin K

Dato : 12-07-02 14:47

Se http://www.tweakup.dk/

--
Martin K

Fra : Lars Krag

Dato : 12-07-02 14:39

"Lars Jørgensen" skrev ...
> http://www.inpact-hardware.com/actualites.php3#id_news_6107

Guru3d har dem også både til Win9x/2k/XP. De låste i GP4 for
mig, så jeg er tilbage til 29.80. 3DMark2001 kørte fint :-/ Hmm.

Lars

Fra : Chipmand-den rigtige

Dato : 12-07-02 14:46

On Fri, 12 Jul 2002 15:39:14 +0200, "Lars Krag" <larskrag@hotmail.com>
wrote:

>"Lars Jørgensen" skrev ...
>
>Guru3d har dem også både til Win9x/2k/XP. De låste i GP4 for
>mig, så jeg er tilbage til 29.80. 3DMark2001 kørte fint :-/ Hmm.
>
>Lars

Så blander jeg mig )
disse drivere kan hentes her
http://www.nvchips-fr.com/download/downloads.php?Category=10

Mvh
Chipmand

Fra : Hans

Dato : 12-07-02 20:10

> "Lars Jørgensen" skrev ...
>
> Guru3d har dem også både til Win9x/2k/XP. De låste i GP4 for
> mig, så jeg er tilbage til 29.80. 3DMark2001 kørte fint :-/ Hmm.

De kører fint med mit Asus V8460 Ultra Deluxe 128DDR og en anelse hurtigere
end de forrige Detonatordrivere.

mvh, Hans

Fra : Lars Stokholm

Dato : 12-07-02 20:12

In <news:dk.edb.hardware.grafikkort> Lars Krag wrote:

>Guru3d har dem også både til Win9x/2k/XP. De låste i GP4 for
>mig, så jeg er tilbage til 29.80. 3DMark2001 kørte fint :-/ Hmm.

Ingen problemer her med GP4. Så det er nok ikke generelt.

--
Lars Stokholm

Fra : Futte

Dato : 12-07-02 19:50

http://www.suma.co.kr/zboard/data/drv_vga/1026461265/3030W2K.zip

Fra : Kim Lehmann Poulsen

Dato : 12-07-02 22:46

jeg får et par hundrede point mere i 3dmark, får nu 8200
vh Kim