Agent 1,91 Fejl i filer? Hjælp hvis ~
Fra : Poul Lehmann

Dato : 12-07-02 03:22

   Jeg bruger mail- & newsprogrammet Agent 1,91. I den senere
tid,er flere og flere filer behæftet med fejl. I nogle grupper er det
helt op til 98 % af nedtagne headers som der er fejlmelding på.
   Er der en eller anden som ved hvad der er på færde for
helt normalt er det sgu ikke.

Hilsner og store forventninger for svar

Poul K.L.

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 12-07-02 09:06

"Poul Lehmann" <poul_lehmann@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> helt op til 98 % af nedtagne headers som der er fejlmelding på.
> Er der en eller anden som ved hvad der er på færde for

hvad er fejlmeldningen ?

Jeg kan se at denne post er postet fra TDC
som mon ikke også du bruger news.tele.dk som
newserver,, efter nedbrudet har der været rigtigt mange
post hvor header er der men hvor body is missing i de binære grupper,
det er hvad jeg oplever med Agent & newsbin, og det er selvom
indlægende ikke er mere en 3-4 dage gamle

Jan Rasmussen

Fra : Mogens

Dato : 12-07-02 09:17

On Fri, 12 Jul 2002 04:21:38 +0200, Poul Lehmann
<poul_lehmann@oncable.dk> wrote:

> [...]
>helt op til 98 % af nedtagne headers som der er fejlmelding på.
>   Er der en eller anden som ved hvad der er på færde for

Det er ikke Agent, men desværre din ISP der er problemet. :(

Jeg har samme problem med GVD/Sonofon, så jeg betaler
75 kr/md for adgang til en amerikansk news server som
dækker alle binære grupper 100%

mvh Mogens

Fra : Ukendt

Dato : 25-07-02 10:28

Jeg har fuldstændig samme problem som Poul. Der mangler næsten altid
een fil i en multiple part message. Jeg bruger TDC også.

Hvad gør du Mogens for at få adgang til en amerikansk news server?

Er problemet, at TDC skal have alle filerne liggende fra alle grupper
i x antal dage?

Er get2net eller andre udbydere bedre?

-enrico

Fra : Mogens

Dato : 25-07-02 10:46

On Thu, 25 Jul 2002 11:27:52 +0200, enrico <enricoool.hotmail.com>
wrote:

>Jeg har fuldstændig samme problem som Poul. Der mangler næsten altid
>een fil i en multiple part message. Jeg bruger TDC også.
>
>Hvad gør du Mogens for at få adgang til en amerikansk news server?

Går ind på f.eks. www.easynews.com og køber et abbonement.
Det koster ca 75 pr måned. Jeg mener du kan få et gratis prøve
abbonement.

Du skal have VISA kort eller lign for at kunne betale.

>Er problemet, at TDC skal have alle filerne liggende fra alle grupper
>i x antal dage?

Mon ikke snarere at de bevidst har sat deres servere til kun at
medtage en vis del at de binære filer fra de udenlandske grupper,
netop for ikke at overbelaste deres servere. Jeg ved det ikke, men
det er hvad jeg har hørt. Når filerne ikke er komplette er der jo ikke
nogen der gider downloade dem.

>Er get2net eller andre udbydere bedre?

Jeg har prøvet TDC, Cybercity, Stofa og Sonofon uden at det
gjorde den store forskel, så jeg har brugt en US server i flere år nu
og det virker utroligt godt. Ukomplette filer er meget sjældne og
jeg kan hente filer med højere hastighed end fra min ISPs server.

mvh Mogens

Fra : Ukendt

Dato : 25-07-02 10:51

On Thu, 25 Jul 2002 11:46:14 +0200, Mogens <moveng@portalen.no> wrote:

> [...]
>og det virker utroligt godt. Ukomplette filer er meget sjældne og
>jeg kan hente filer med højere hastighed end fra min ISPs server.

Tak for et godt og hurtigt svar.

-enrico