Genstarter bare!
Fra : Peter Hønborg

Dato : 12-07-02 01:09

Nogle gange når jeg spiller online, kan pc'en lige pludselig finde på at
genstarte....
kan det være på grund af at jeg har clocket den til 1.6@2.4 eller kan det
være fordi den bliver for varm, da den nemlig bliver 50-51 garder ved full
load!

Har en P4 1.6ghz. på et ASUS P4S533!

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 12-07-02 01:20

Peter Hønborg skrev:

> Nogle gange når jeg spiller online, kan pc'en lige pludselig
> finde på at genstarte....

Hvor stor en strømforsyning kører du med? Mon den kan være problemet?

--
Mvh. Peter
"Nothing I do is my fault."

Fra : Peter Jensen

Dato : 12-07-02 02:16

"Peter Hønborg" <peteradsl@hansen.mail.dk> wrote in message
> [...]
> være fordi den bliver for varm, da den nemlig bliver 50-51 garder ved full

Ku det ikke være fedt at se om den genstartede når du ikke overclokede? :)

Mvh.:
Peter Jensen

Fra : DWM

Dato : 12-07-02 04:48

"Peter Hønborg" <peteradsl@hansen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> være fordi den bliver for varm, da den nemlig bliver 50-51 garder ved full

Det er sikkert din strømforsyning som ikke kan følge med. Sæt hastigheden
ned og se om den gør det samme.
Min P42.0A havde jeg oppe på lidt over 2.3 og der gjorde den det samme.
Det er ikke fordi at den bliver for varm. Min er, på en varm dag, 56 grader
ved full load hvis OC til 2.2 og der er den stabil.

/Kenneth Iversen

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 12-07-02 09:55

> [...]

> være fordi den bliver for varm, da den nemlig bliver 50-51 garder ved full

50-51 grader er på ingen måde alarmerende - det sku' den gerne ku' holde
til!

Udover at det kan være manglende strøm, kan du os' ta' en kigger på dit OS
.... inden Service Pack 2 kom til Windows 2000 havde jeg selvsamme problem,
lige midt i det hele rebootede PC'en - helt og aldeles umotiveret!

Nå men håber du finder en løsning...

Mvh

Peter Farsinsen

Fra : Thomas Krüger

Dato : 12-07-02 11:22

hvis du kører med xp, så fjern "automatically restart" under system failure