Geforce3 giver "billedstøj" på andre TV-ka~
Fra : Thomas Hjort

Dato : 11-07-02 23:31

Mit geforce3 er forbundet til TV med at scartstik. Og det virker fint. Der
er ingen billedforstyrelser ved overførsel fra computer. Men jeg får en grøn
5 - 10 cm høj streg horisontalt henover skærmen når jeg ser de almindelige
TV kanaler. Jeg kan afhjælpe dette ved at hive scartstikket til grafikkortet
ud.

Hvordan kan det være?

Mvh Thomas

Fra : Chingachgook

Dato : 12-07-02 00:52

lyder til at det er noget der kiskser i dit tv desværre...

--
//Chingachgook
Remove the "!" in my mail adr. to reply