?? Prob med installation af SW
Fra : [3700] Morten Jensen

Dato : 11-07-02 22:04

Hej

Jeg er i besiddelse af en P3 1ghz maskine med et Asus tusl2 bundbrædde.

Problemet er at når jeg skal installere Win2K kommer der alskens underlige
problemer med læsefejl, manglende dit og manglende dat.

Installere jeg Windows XP pro er der ingen problemer. Kører lige igennem.

Jeg mener at have læst et eller andet med at Win 2k skulle være mere følsom
overfor ram-fejl, kan det være sagen her? (i såfald har jeg 5X256 mb PC133
med defekt).

Det skal siges at jeg vel efterhånden har en hundrede Win2k installationer
bag mig så de fleste fejl har jeg været igennem. (Installationen foretages
med et frisk CD-Kit fra MS).

MVh og tak for eventuelle gode ideer

Morten Jensen

Fra : Kenneth S.

Dato : 11-07-02 23:34

Hej

Efter jeg havde købt ny computer fik jeg ligende problem, min computer køre
kun med Windows XP. Når jeg prøver andre styrsystemer, vil computeren slet
ikke makke ret.
Jeg har købt følgende:

Asus P4B266-E
Northwood 1.6