Et spørgesmål til alle
Fra : Broxgaard

Dato : 11-07-02 15:11

Hej

jeg har lige et spørgesmål til alle sammen....
Hvorfor tror i at man har en gæstebog på ens side for????

Miss Candy er ked af at der kun en der har skreve til hende

--
Med Venlig Hilsen
Miss Candy og Daniel

Fra : \(2610 \)Jan R.

Dato : 11-07-02 17:37

Jamen Daniel.... Jeg anede ikke at du havde fået hendes side op at stå!
Skynder mig fluks at skrive en hilsen
Mvh Ann

Fra : Per Gade

Dato : 11-07-02 20:36

Hej Daniel.

Man kan altså ikke tvinge folk til at skrive.

Personligt har jeg det sådan, at jeg bliver en Rasmus modsat, når folk
forsøger at kræve noget af mig. Jeg vil have lov til selv at tage stilling
til tingene. (Et eksempel: Jeg kan godt finde på at komplimentere en
person for den nye frisure - hvis jeg altså mener det! - men hvis man kommer
og siger "Hvad synes du om min nye frisure?" på en måde, hvor man klart
forventer et "Gud, hvor er den pæn" svar, så nægter jeg at spille med.

Oversat til nyhedsgruppen: Det kan godt være, at jeg kunne finde på at
skrive i en gæstebog på en hjemmeside jeg selv er surfet ind på - men hvis
man tigger om det, så gør jeg det altså ikke

(øh - ligger der lidt kattenatur gemt her?? *S*)

Nå, heldigvis er der jo andre folk herinde, der godt gider, så du skal nok
få noget i gæstebogen

Mvh. Else Gyldenkærne.

Fra : Broxgaard

Dato : 11-07-02 22:04

> Man kan altså ikke tvinge folk til at skrive.

Det gør jeg heller ikke.. jeg sprøger bare folk af hvorfor de ikke gør det..

> Nå, heldigvis er der jo andre folk herinde, der godt gider, så du skal nok
> få noget i gæstebogen

Det er der..