Download af Java plugin Til XP
Fra : Kurt P. Nielsen

Dato : 11-07-02 15:11

Hej NG

Har en hjemmesiden kørrende med en java meny, nu har Microsoft lukke for
opdatering til WinXP. Har installeret ny XPpå min pc i dag og jeg kan ikke
kigge min hjemmeside mere ?
kan denne plugin findes et andet sted ?

Håber der er en der kan hjælpe mig, ellers skal jeg til at lave hele menyen
om

Mvh Kurt P. Nielsen
kpn@kpn.dk

Fra : Henrik Høegh

Dato : 11-07-02 23:15

Hey,

http://java.sun.com/getjava

Du kan lejre noget html kode omkring dit applet tag, så den selv installere
den hvis brugeren ikke har den. søg på html converter på javasoft.com

Venlig hilsen
Henrik Høegh

Fra : Kurt P. Nielsen

Dato : 13-07-02 02:43

Hej Henrik

Mange tak for hjælpen, nu kan jeg se menyen igen

mvh Kurt