Problem med div. grafikkort
Fra : Frank Andersen

Dato : 11-07-02 15:30

Jeg har den sidste tid forsøgt at købe et nyt grafikkort. De sidste 2 har
været geforce 4 4400ti og Hercules Radeon 8500. Begge med 128mb. ram. Når
jeg med disse kort vil spille Need For Speed Porsche, kan jeg ikke læse
teksten i menuerne. Det er som om der kun står brudstykker af teksten. Jeg
har ellers spillet det med alt muligt Voodoo 3, Ati Rage, TNT M64 osv. Uden
nogen problemer. Jeg kører med Ati Radeon 7200. I øvrigt stadig det bedste
af dem mht. billedkvalitet.
Jeg har prøvet alt med nyeste drivere, DirectX, ny install. af Windows. You
name it !
Hvad er der går galt ?
Abit KT7A Athlon 1400, Sound-Blaster 128. Ikke noget fancy. 512mb ram.
Win98se.

Frank

Fra : Lars Vinther

Dato : 15-07-02 13:10

Jeg vil umiddelbart råde dig til at opgradere til win2000. Hvis det ikke
hjælper, er det mest sandsynlige svar på dit problem, at du har en hardware
sammensætning på din pc, der gør at der opstår uforklarlige fejl. Har selv
prøvet det med min gamle pc. Efter jeg fik en ny har der ikke været nogle
problemer.