|
| Århus PC lager igen igen Fra : Steffan |
Dato : 11-07-02 14:46 |
|
Så er den gal igen.
For godt et år siden skrev jeg her til gruppen for at dele mine erfaringer
vedrørende handel med DCS (Århus PC-lager)
På dette tidspunkt havde jeg handlet en del ved dem og netop erfarede at de
løb fra deres garantiforpligtigelser.
Dengang havde jeg bl.a. et grafikkort, cd-rom og noget ram sendt retur, i
lang tid påstod de at de ikke havde modtaget det, men langt om
længe fik jeg delene retur med ingen fejl konstateret + en regning, på trods
af at ingen af tingene virkede.
Dengang jeg skrev dette fik jeg ca 30 henvendelser fra folk der havde lign.
oplevelser.
Nu har jeg så sendt en monitor til rep. de skriver på deres hjemmeside at
hvis der ikke er mærker i monitoren bytter de indenfor 8 dage, hvis der er
mærker
repareres den indenfor en mnd. (fair nok)
Da der har været monteret en dokumentholder på min er der rester af
dobbeltklæbende tape øverst. (dvs den burde gå under de 30 dage)
Der er nu gået 6 uger, da jeg talte med en medarbejder igår fik jeg et
flabet svar om at det slet ikke kunne dækkes af deres type garanti idet
der sad rester af tape øverst.
Sidst jeg skrev orkede jeg ikke at gøre noget ud af det. Da jeg denne gang
har oprettet en sag hos forbugerstyrelsen, vil jeg meget gerne have
henvendelser fra folk med lign oplevelser også gerne dem der skrev sidst.
Da jeg mener at vi lige så godt kan vedlægge det utal af mail der kommer,
til min henvendelse.
Steffan
| |
Brian (11-07-2002)
| Kommentar Fra : Brian |
Dato : 11-07-02 18:54 |
|
Nu ved jeg ikke, om de reklamerer på EDBpriser.
Men hvis, så send evt. en klage til EDBpriser også. De ser, så vidt jeg ved,
ret strengt på den slags sager. Og internetbutikker kan dårligt undvære
EDBpriser. Så de vil nødigt udelukkes fra muligheden af at reklamere på
siden.
Kun et råd, fra en som i øvrigt ikke mener, at disse indlæg hører til i
denne NG.
Men måske kan større videnhed om klagemuligheder nedbringe
"mudderkastningen" i denne og andre NG.
Hilsen Brian
| |
Ove Kristensen (11-07-2002)
| Kommentar Fra : Ove Kristensen |
Dato : 11-07-02 18:58 |
|
"Steffan" <edison@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:3d2d880d$0$387$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> Så er den gal igen.
> For godt et år siden skrev jeg her til gruppen for at dele mine erfaringer
> vedrørende handel med DCS (Århus PC-lager)
> På dette tidspunkt havde jeg handlet en del ved dem og netop erfarede at
de
> løb fra deres garantiforpligtigelser.
Hej Steffan !
Undskyld at jeg spørger, men hvad får dig til at handle sådan et sted igen
efter ovenstående problemer ?
Det ville jeg aldrig have gjort.
Med venlig hilsen
Ove.
| |
DeBoss (11-07-2002)
| Kommentar Fra : DeBoss |
Dato : 11-07-02 22:33 |
|
> Hej Steffan !
> Undskyld at jeg spørger, men hvad får dig til at handle sådan et sted igen
> efter ovenstående problemer ?
> Det ville jeg aldrig have gjort.
Han kunne vel have købt det hele på én gang ?
Mvh Dennis
| |
Steffan (12-07-2002)
| Kommentar Fra : Steffan |
Dato : 12-07-02 08:54 |
|
Desværre gik tingene ikke i stykker samme dag som jeg købte det
Inden jeg blev klar over deres RMA service, havde jeg købt fo ca 50.000 (jeg
driver et mindre EDB firma)
Steff
Ove Kristensen <ovek@adslhome.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d2dc744$0$63560$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>
> "Steffan" <edison@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> news:3d2d880d$0$387$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> > Så er den gal igen.
> > For godt et år siden skrev jeg her til gruppen for at dele mine
erfaringer
> > vedrørende handel med DCS (Århus PC-lager)
> > På dette tidspunkt havde jeg handlet en del ved dem og netop erfarede at
> de
> > løb fra deres garantiforpligtigelser.
>
> Hej Steffan !
> Undskyld at jeg spørger, men hvad får dig til at handle sådan et sted igen
> efter ovenstående problemer ?
> Det ville jeg aldrig have gjort.
>
> Med venlig hilsen
> Ove.
>
>
| |
-=Proxie=- (16-07-2002)
| Kommentar Fra : -=Proxie=- |
Dato : 16-07-02 21:13 |
|
Jeg tror at folk vil bare snydes.... Hvorfor overhovedet handle sådant et
sted!?
Hvis det var mig der blev behandlet på den måde, ville jeg tage derud
personligt med et alubat og få mine $$$ tilbage...
"Steffan" <edison@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:3d2d880d$0$387$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> Så er den gal igen.
> For godt et år siden skrev jeg her til gruppen for at dele mine erfaringer
> vedrørende handel med DCS (Århus PC-lager)
> På dette tidspunkt havde jeg handlet en del ved dem og netop erfarede at
de
> løb fra deres garantiforpligtigelser.
> Dengang havde jeg bl.a. et grafikkort, cd-rom og noget ram sendt retur, i
> lang tid påstod de at de ikke havde modtaget det, men langt om
> længe fik jeg delene retur med ingen fejl konstateret + en regning, på
trods
> af at ingen af tingene virkede.
>
> Dengang jeg skrev dette fik jeg ca 30 henvendelser fra folk der havde
lign.
> oplevelser.
>
> Nu har jeg så sendt en monitor til rep. de skriver på deres hjemmeside at
> hvis der ikke er mærker i monitoren bytter de indenfor 8 dage, hvis der er
> mærker
> repareres den indenfor en mnd. (fair nok)
> Da der har været monteret en dokumentholder på min er der rester af
> dobbeltklæbende tape øverst. (dvs den burde gå under de 30 dage)
>
> Der er nu gået 6 uger, da jeg talte med en medarbejder igår fik jeg et
> flabet svar om at det slet ikke kunne dækkes af deres type garanti idet
> der sad rester af tape øverst.
>
> Sidst jeg skrev orkede jeg ikke at gøre noget ud af det. Da jeg denne gang
> har oprettet en sag hos forbugerstyrelsen, vil jeg meget gerne have
> henvendelser fra folk med lign oplevelser også gerne dem der skrev sidst.
> Da jeg mener at vi lige så godt kan vedlægge det utal af mail der kommer,
> til min henvendelse.
>
> Steffan
>
>
>
>
>
| |
DWM (16-07-2002)
| Kommentar Fra : DWM |
Dato : 16-07-02 22:03 |
|
"-=Proxie=-" <proxie@calibra.dk> skrev i en meddelelse
news:3d347e52$0$12696$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Jeg tror at folk vil bare snydes.... Hvorfor overhovedet handle sådant et
> sted!?
>
> Hvis det var mig der blev behandlet på den måde, ville jeg tage derud
> personligt med et alubat og få mine $$$ tilbage...
Ja det får du også meget ud af at gøre.
/Kenneth Iversen
How to Remove Linux and Install Windows 2000 or Windows NT:
http://support.microsoft.com/support/kb/articles/q247/8/04.asp
| |
|
|