Hvilken newsreader...
Fra : Claus Larsen

Dato : 11-07-02 12:54

Nu er jeg ved at være alvorlig træt af OE...

Hvilken newsreader kan arbejde sammen med yEnc32 ???
Hvad bruger I andre ???

Med venlig hilsen/best regards

Claus Larsen, Hvidovre
c.l@cool.dk

Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 11-07-02 13:11

"Claus Larsen" <c.l@cool.dk> wrote in news:agjrjj$l7i$1@news.cybercity.dk:

> Nu er jeg ved at være alvorlig træt af OE...
>
> Hvilken newsreader kan arbejde sammen med yEnc32 ???
> [...]

Xnews i nyeste version leger fint sammen med yEnc.

Mvh.
/Thomas

Fra : Henrik Walther

Dato : 11-07-02 15:17

On Thu, 11 Jul 2002 12:11:01 +0000 (UTC), Thomas Lindgaard
<thomas@it-snedkeren.BLACK_HOLE.dk> wrote:

>Xnews i nyeste version leger fint sammen med yEnc.

Siden jeg skiftede over til Forte Agent for godt 5 år siden har jeg
aldrig villet skille mig af med den igen, og det på trods jeg løbende
har prøvet adskellige andre newsreadere.

Nogen siger den efterhånden kan trænge til en opfriskning af GUI'et,
jeg vil nok give dem ret, men den kommer også i version 2.0.

--
Henrik Walther

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 11-07-02 21:50

"Claus Larsen" <c.l@cool.dk> skrev....

http://www.yenc.org/windows.htm

> Hvad bruger I andre ???

Xnews.

--
Kent Oldhøj - Dansk Overclocking FAQ:
http://oldhoj.dk/overclockingfaq.htm

Fra : Rudi Stegen

Dato : 11-07-02 22:54

Se Kents svar <news:Xns9248E849BCBDDKENTOLDHOJ@212.54.64.149>

> Hvad bruger I andre ???

Xnews. Men hvis du overvejer den, skal du lige være opmærksom på, at
den dels er en online-nyhedslæser, dels har den (også) sine særheder.

Du kan evt. se lidt om den på Morten Ovis side. Både link til denne og
andre kan du bl.a. finde i øverst på <http://stegen.dk/pclinks1.htm>,
hvis du har lyst.

--
Hygge fra Århus - Rudi