fortløb. numre i FileMaker?
Fra : Jørgen Angel

Dato : 11-07-02 09:40

Jeg skal oprette 750 records og jeg har brug for at få dem nummereret
fortløbende. Jeg kan selvfølgelig nummerere dem manuelt men mener at
huske der er en nemmere måde. Noget med at give den første nr 1 og så
bede programmet om at lægge 1 til for hver ny record.
Jeg bruger FM Pro 3.0.
Er der en FileMaker-kyndig der vil give mig et tip? Gerne så en novice
kan følge med - det er meget længe siden jeg har haft fat i FM.

Med venlig hilsen

Jørgen Angel

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 11-07-02 10:16

Jørgen Angel <angel@inet.uni2.dk> wrote:

> [...]
> Er der en FileMaker-kyndig der vil give mig et tip? Gerne så en novice
> kan følge med - det er meget længe siden jeg har haft fat i FM.

Hej Jørgen

Det er da længe siden.

http://www.finns-planet.dk/

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Jørgen Angel

Dato : 11-07-02 15:01

> http://www.finns-planet.dk/

Tak for tippet om planeten. Der fandt jeg ikke noget om det, men jeg
fandt selv ud af det.
Jørgen