Andet multimedie
Piktogram...
Fra : Jesper Brejner

Dato : 10-07-02 14:17

Hejsa i gruppen...

Jeg ved ikke helt om det er den rigtige gruppe at spørge i, men prøver
alligevel...

Jeg så engang et lille sjovt piktogram på nettet, hvor der var en dame på
alle fire, og en mand som (for at sige det med et pænt ord "røvpuller
hende"... og så til sidst med en rød streg henover...
Kort sagt "samleje forbudt"..!
Jeg ved det virker lidt skørt, men jeg skal holde 18 års fødselsdag sammen
med en kammerat, og vi tænkte så at det kunne være sjovt at hænge sådan et
op på toilettet. Håber der er nogen der kan hjælpe mig!

Hilsen Jesper

Fra : Kurt Hansen

Dato : 10-07-02 14:37

On Wed, 10 Jul 2002 15:17:01 +0200, Jesper Brejner wrote:

> [...]
>med en kammerat, og vi tænkte så at det kunne være sjovt at hænge sådan et
>op på toilettet. Håber der er nogen der kan hjælpe mig!

Jamen hvorfor i alverden vil i forbyde samleje på jeres toilet? Nuvel,
hvis I kun har eet toilet og hvis samlejet trækker ud af forskellige
årsager......., men alligevel

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 12-07-02 08:23

Hvad betyder samleje? Jeg er spejlblank.

Fra : Kurt Hansen

Dato : 12-07-02 14:27

On Fri, 12 Jul 2002 09:23:06 +0200, Rabbit_HGC wrote:

>Hvad betyder samleje? Jeg er spejlblank.

Man tager med højre hånds tommel- og pegefinger....

Det findes det der er værre, der findes givetvis det der er bedre, men
der findes ikke noget lignende! Hvis du skulle komme ud for det en
dag, er du ikke i tvivl

Venlig hilsen
Kurt Hansen