Dubai hvordan ??
Fra : BARBRO VIRTANEN

Dato : 10-07-02 13:20

Hej alle sammen jeg skal snart en tur
til Dubai...........
Er der nogle der har et godt råd
1. hvad skal jeg købe
2. er maden dyr
3.er der natteliv
4. har hørt at guld skulle være billigt
mvh Barbro

Fra : Gard Karlsen

Dato : 10-07-02 15:04

Hei

Da skal jeg prøve å hjelpe deg Min kone og jeg var nemlig på tur til
Dubai i mars i år og vi koste oss der i ca 10 dager. For å svare kort på
spørsmålene dine:
1. Hva du kjøper blir opptil deg Men gull er ettersom jeg forstår billig
og vi kjøpte med oss litt av hvert i gull. Vi kom også hjem med litt
elektronikk, sportsutstyr og klær.
2. Nei, jeg synes ikke maten var dyr. Og her kan du finne virkelig god
indisk mat
3. Begrenset natteliv...det er nattklubber og barer på de store hotellene
4. SOm sagt...vi kom hjem med en del gull

Men hvis du ønsker å vite MYE mer kan du gå til min hjemmeside. Her har jeg
lagt ut et langt reisebrev samme med en del bilder som jeg tok. Adressen til
siden er http://donar.netpower.no/~ghk/

Håper at du får en fin tur. Dersom du vil ha litt mer info må du bare ta
kontakt. Jeg kan nås på gard@karlsen.ms

Mvh
Gard
http://donar.netpower.no/~ghk/