ny harddisk i ibook SE
Fra : Michael Holm

Dato : 10-07-02 08:50

hej,
Hvor meget skal man skille ad for at få ny harddisk i en iBook SE, nogen
der har et link til en billedserie ?

hvilken harddisk er den mest lydsvage ?
--
Michael
kiaikidoRemove@mac.comRemove

Fra : Martin Edlich

Dato : 10-07-02 08:59

In article <1ff3n75.1ujecr21qjf9oxN%virkerikke@anthro.dk>,
virkerikke@anthro.dk (Michael Holm) wrote:

> Hvor meget skal man skille ad for at få ny harddisk i en iBook SE,

Stort set alt.

Denne er altid god: <http://home.wanadoo.nl/manual.man/manuals.html>

Fra : Michael Holm

Dato : 10-07-02 09:11

> Stort set alt.
æv- man kan jo se den lige under tastaturet

> Denne er altid god: <http://home.wanadoo.nl/manual.man/manuals.html>
Tak, men æv igen, service-manual har ingen harddisk udskiftning..
www.theimac.com har de en god billedserie, men det er jo som navnet
antyder af en iMac...

Fra : Peter Kiil

Dato : 10-07-02 09:30

in article 1ff3o6d.lat6hi1ioqih9N%virkerikke@anthro.dk, Michael Holm at
virkerikke@anthro.dk wrote on 10/07/02 10:10:

> Tak, men æv igen, service-manual har ingen harddisk udskiftning..
> på www.theimac.com har de en god billedserie, men det er jo som navnet
> antyder af en iMac...

http://www.tznet.com/tittle/PHOTOS_1/iBook1.html

Har en anden PDF på arbejde jeg lige kan maile dig hvis det har interesse?

--
/peter

"All right, let's not panic. I'll make the money by selling one of my
livers. I can get by with one."
Homer Simpson.

Fra : Michael Holm

Dato : 10-07-02 09:43

Peter Kiil <spam@kiil.net> wrote:

> in article 1ff3o6d.lat6hi1ioqih9N%virkerikke@anthro.dk, Michael Holm at

> http://www.tznet.com/tittle/PHOTOS_1/iBook1.html

supert !

> Har en anden PDF på arbejde jeg lige kan maile dig hvis det har interesse?
Det må du meget gerne !

Fra : Peter Kiil

Dato : 10-07-02 11:53

in article 1ff3pqi.ui7hvbo8s5jzN%virkerikke@anthro.dk, Michael Holm at
virkerikke@anthro.dk wrote on 10/07/02 10:43:

> Det må du meget gerne !

Får den tilbage når jeg prøver at sende den, men hent den her:

<http://www.kiil.net/iBook500HDRev1.2.pdf>

--
/peter

Vikings? There ain't no vikings here. Just us honest farmers. The
town was burning, the villagers were dead. They didn't need those
sheep anyway. That's our story and we're sticking to it.

Fra : Michael Holm

Dato : 10-07-02 12:35

Peter Kiil <spam@kiil.net> wrote:

> in article 1ff3pqi.ui7hvbo8s5jzN%virkerikke@anthro.dk, Michael Holm at

> Får den tilbage når jeg prøver at sende den, men hent den her:
>
> <http://www.kiil.net/iBook500HDRev1.2.pdf>
Sendte du på min mac.com adr. med kiaikido@ først ?
Nevermind jeg har hentet den nu, tak den er rar og havde til når jeg
skal igang med de nye ibook's en dag :)

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 10-07-02 09:36

Michael Holm <virkerikke@anthro.dk> wrote:

> Hvor meget skal man skille ad for at få ny harddisk i en iBook SE, nogen
> der har et link til en billedserie ?

Et opslag på Google gav flg. link

< http://caslis.com/mac/ibook/ibdrive.html>

> hvilken harddisk er den mest lydsvage ?

Køb en HD med såkaldte "fluid bearings", bl.a. IBM's bedste små HD har
dette.

Mvh
Martin

Fra : Michael Holm

Dato : 10-07-02 09:43

Martin Bredthauer <mb@talent.dk> wrote:

> Et opslag på Google gav flg. link
>
> < http://caslis.com/mac/ibook/ibdrive.html>

rigtig godt, jeg prøvede også via google, men kunne kun finde alt muligt
andet

> Køb en HD med såkaldte "fluid bearings", bl.a. IBM's bedste små HD har
> dette.
dem prøver jeg at finde !