Siden er forældet
Fra : Søren Gørtz Olesen

Dato : 11-02-01 22:14

Hvordan forhindre man at man får ovenstående fejl når når man trykker
tilbage efter man har postet en formular ???

Fra : KeZZe

Dato : 11-02-01 22:41

> Hvordan forhindre man at man får ovenstående fejl når når man trykker
> tilbage efter man har postet en formular ???

Det er fordi fx password måske sendes ind med formularen og browseren derfor
sletter den lokale kopi fra cachen når siden forlades.
Jeg mener, at det er sikkerhed i browseren og at det derfor ikke kan
forhindres.
--
/KeZZe
Mail: mailto:kezze@kezze.dk ICQ: 14602805

Fra : Niels Andersen

Dato : 11-02-01 22:52

"Søren Gørtz Olesen" <htx98@mail.strueres.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan forhindre man at man får ovenstående fejl når når man trykker
> tilbage efter man har postet en formular ???

Brug "GET" i stedet for "POST" som method i dine forms. Det er den nemmeste
løsning. Måske ikke den bedste.

Mvh.

Niels Andersen

Fra : Michael Bested

Dato : 11-02-01 23:01

> Hvordan forhindre man at man får ovenstående fejl når når man trykker
> tilbage efter man har postet en formular ???

Hvis det ikke er en side du selv har lavet, kan du heller ikke rette
problemet.

Det kan skyldes en header("[NO CACHE]"); ... Så hvis det er din egen side,
skal du nok lige have fjernet disse header linier.

--
Michael Bested
michael@bested.nu