Problem med checkdnsrr
Fra : Hauge

Dato : 11-02-01 20:32

Hejsa

Jeg har et mystisk problem med checkdnsrr.

Hvis jeg bruger den sådan her:

checkdnsrr("domain","MX")

Returnerer den altid false, uanset hvilken adresse jeg smider deri, også
adresser jeg ved med 100% sikkerhed at der er MX-record på, har også prøvet at
skifte "MX" ude med "ANY" og det giver samme fejl.
Jeg har ikke kunnet finde et sted hvor man eventuelt skulle sætte den op til at
kunne rev.-dns'e, har været igennem doc på www.php.net

Windows2000
Apache 1.3
PHP4

--
Mvh Hauge
Diverse elektronik sælges

Fra : Anders Johannsen

Dato : 12-02-01 01:27

> Windows2000

Jeg har erfaring for at funktionen ikke virker med ovenstående
operativsystem

/A

Fra : Hauge

Dato : 12-02-01 01:40

Hejsa

"Anders Johannsen" <anders@ignition.dk> wrote in message

> Jeg har erfaring for at funktionen ikke virker med ovenstående
> operativsystem

Ok, tak for svaret, så kan det jo nok ikke betale sig at rode videre med det.

Mvh Hauge