php syntax highlighting i ultraedit
Fra : jesper rønn

Dato : 11-02-01 14:43

Hey brugere af UltraEdit.
Jeg vil lige teste programmet, men kan ikke få det til at syntax-highlighte
min php-kode.

Savner at vide hvad jeg skal gøre for at få programmet til at forstå PHP.
Jeg har allerede downloaded txt-filen med php information.
Men hvor skal jeg ligge txt-filen, og hvordan skal jeg sætte UltraEdit op?

Håber I kan hjælpe.

Jesper Rønn
www.fanklubben.dk

Fra : Thomas Purkaer Niels~

Dato : 11-02-01 14:52

Du kan joh selv bestemme hvilke kommandoer den skal give hvilke farver.

Med Venlig Hilsen
Thomas Purkær Nielsen

Fra : jesper rønn

Dato : 11-02-01 22:40

> Thomas Purkær Nielsen:
> Du kan joh selv bestemme hvilke kommandoer den skal give hvilke farver.
Yep, den er jeg helt med på. Mit spørgsmål er meget mere nybegynder-agtigt:
Hvad skal jeg gøre for at UltraEdit farver mit php-kode?

Håber det kan kaste mere lys over sagen.
Jesper

Fra : Jonas Delfs

Dato : 12-02-01 02:15

"jesper rønn" <jesperdrengen@my-deja.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har allerede downloaded txt-filen med php information.
> Men hvor skal jeg ligge txt-filen, og hvordan skal jeg sætte UltraEdit op?

Du skal gemme php.txt som wordfile.txt, og lægge den i samme mappe som selve
UE.

- Jonas

Fra : Christian Schmidt

Dato : 12-02-01 10:39

Jonas Delfs wrote:

> "jesper rønn" <jesperdrengen@my-deja.com> skrev i en meddelelse
> syntax-highlighte

> Du skal gemme php.txt som wordfile.txt, og lægge den i samme mappe som selve
> UE.

Du vil som regel nok foretrække at tage indholdet fra php.txt og lægge
det ind i enden af wordfile.txt. Sidstnævnte indeholder nemlig også
syntax-highlighting-koderne for andre filtyper - og dem har nu vel ikke
lyst til at overskrive.

Christian

Fra : jesper rønn

Dato : 12-02-01 20:10

> [...]
> det ind i enden af wordfile.txt. Sidstnævnte indeholder nemlig også
> syntax-highlighting-koderne for andre filtyper - og dem har nu vel ikke

Tusind tak for tipsene. Glæder mig til at prøve programmet af!

Jesper