Vildkat der halter
Fra : Eva

Dato : 09-07-02 20:10

Hej allesammen
Jeg har brug for et råd/hjælp.
Den sidste uges tid har jeg lagt mærke til en fremmed kat, der kommer her i
området hvor jeg bor. (Tror det er en vildkat)
Det er aldrig lykkes hverken mig eller mine katte at komme tæt på den,
hvilket jo egentlig ikke var et problem meeeen
I dag da jeg var ude, så jeg den igen og kunne så se at den var kommet til
skade med venstre forpote. Ja den støtter faktisk slet ikke på det ben og
det ser også ud til at det bløder. (Der var ikke noget at se på dens gang
igår)
Jeg prøvede uden held at kalde den til mig.
Prøvede så at sætte lidt mad ud til den, hvilket den slugte som om den ikke
havde set mad i evigheder, men nærmede jeg mig så stak den af igen.
Mit kattehjerte græder bare ved tanken om det lille pus....
Hvad søren gør man for at hjælpe den stakkels kat?

Hilsen Eva og miav fra Sacha og Tjalfe

P.S En anden ting. Hvad hvis Sacha og Tjalfe spiser af det mad som jeg har
sat ud til den. Hvis den har været i det først, kan det så være
farligt/skadeligt for dem???? Måske et dumt spørgsmål, men det slog mig
pludseligt....

--

Fra : Denise

Dato : 09-07-02 20:32

Hej Eva
Jeg ville ringe til Kattens Værn og fortælle, at der er en kat der er kommet
til skade og se hvad de siger. Evt. låne en fælde til at fange den med så I
kan se på benet og om den er øremærket. Jeg ville ikke lade mine egne katte
spise af samme mad som katten, da du jo ikke ved om den fejler noget. Men er
den ikke så sulten at den spiser op, så der ikke er noget tilbage?
Hilsen Denise

Fra : Eva

Dato : 09-07-02 21:23

Hej Denise.
God idé med kattens Værn og evt. en fælde. Det vil jeg straks sætte i gang.
Jo den spiser op, med mindre nogen nærmer sig, så smutter den.
Har nu sat maden et sted mine katte ikke kommer, men hvor jeg har set den.
Så er jeg over det problem. Håber så bare vi kan få den fanget.
Skriver igen når der er noget nyt.
Tak for det gode råd/hjælpen.
Hilsen Eva

Denise <daugbjerg@*NOSPAM*c.dk> skrev i en