Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
S: geforce3 128 ddr ram (palit daytona)
Fra : Ulrik

Dato : 09-07-02 17:29

hvor meget er det højeste dette grafikkort kan score i 3dmarks se?

og har i erfaringer med dette kort hvilke konkurrenter slår den....der er
nemlig ikke lavet lavet test med dette kort nogle steder andet end det kort
med 64 ddr ram og det hjælper ik mig..

mvh

Ulrik

Fra : Morten Calundan

Dato : 09-07-02 19:42

Har et Palit GeForce 3 ti 200 med 128 MB DDR og jeg kan få ca. 6100-7000
point i 3DMark 2001 SE på en AMD Athlon XP 1600+

Fra : Thomas Worm Madsen

Dato : 11-07-02 09:06

> Har et Palit GeForce 3 ti 200 med 128 MB DDR og jeg kan få ca. 6100-7000
> point i 3DMark 2001 SE på en AMD Athlon XP 1600+

Har prøvet samme konfig, dog med en XP1800+ og derudover var der 256 mb DDR
ram i. Scoren lå på lige knap 6800.

/THomas

Fra : Henrichsen

Dato : 11-07-02 00:36