PHP4 og WinMe
Fra : Jesper L Hansen

Dato : 07-02-01 21:27

Hejsa.

Jeg overvejer at installere Windows Millenium - man kan php4 kører på
den ?
Jeg kan kun se noget med at win95/98 og 2000 skulle virke..

Med venlig hilsen
Jesper L. Hansen

Fra : Christian Jakobsen

Dato : 07-02-01 22:11

"Jesper L Hansen" <lismoes@mail.dk> wrote in message
> Jeg overvejer at installere Windows Millenium - man kan php4 kører på
> den ?
> Jeg kan kun se noget med at win95/98 og 2000 skulle virke..

PHP 4 kører fint i WinME

--
Venlig Hilsen
Christian Jakobsen

Fra : Jesper L Hansen

Dato : 08-02-01 10:12

On Wed, 7 Feb 2001 22:11:12 +0100, "Christian Jakobsen"
<paaske@hunters.dk> wrote:

>PHP 4 kører fint i WinME

Det lyder godt - tak skal I ha' for svarene...

Med venlig hilsen
Jesper L. Hansen

Fra : KeZZe

Dato : 07-02-01 22:02

> Jeg overvejer at installere Windows Millenium - man kan php4 kører på
> den ?

Sandsynligvis.

Hvis noget virker under Windows 95/98 virker det med 99%s sikkerhed også
under Windows ME.

--
/KeZZe
Mail: mailto:kezze@kezze.dk ICQ: 14602805

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 08-02-01 07:38

KeZZe <kezze@kezze.dk> wrote:

>Hvis noget virker under Windows 95/98 virker det med 99%s
>sikkerhed også under Windows ME.

Ahh.. det skal du ikke sige. Har du fx. et lidt ældre dosspil,
eller andre 16-bits programmer, der tilgår hardwaren direkte
udenom styresystemet, vil de fejle.

Det er fordi at WinME er fuldt ud 32 bit-baseret.

--
Christian Jørgensen
- http://razor.dk -

http://phpwizard.dk/ aka. mini

Fra : Christian Jakobsen

Dato : 08-02-01 15:21

"Christian Jørgensen" <mail@phpguru.dk> wrote in message
> Det er fordi at WinME er fuldt ud 32 bit-baseret.

Det er nu ikke helt rigtigt. Windows Millennium indeholder stadigvæk
noget 16 bit kode...
--
Venlig Hilsen
Christian Jakobsen

Fra : Anonym A.K.A. mig

Dato : 08-02-01 19:50

> [...]
> udenom styresystemet, vil de fejle.
>
> Det er fordi at WinME er fuldt ud 32 bit-baseret.

Det lyder som om at du forveksler det med Win2000. WinME er en
"ansigtsløftet" Win98, mens Win2K er bygget på WinNT - med de konsekvenser
for 16-bit programmer du beskriver.

Fra : Ghashûl

Dato : 09-02-01 22:18

On Thu, 8 Feb 2001 19:50:22 +0100, "Anonym A.K.A. mig"
<ole321@yahoo.dk> wrote:

>Det lyder som om at du forveksler det med Win2000. WinME er en
>"ansigtsløftet" Win98, mens Win2K er bygget på WinNT - med de konsekvenser
>for 16-bit programmer du beskriver.

Han hentryder nok til at "ægte" DOS er fjernet fra WinME.
Bare et eksempel (OT i denne gruppe) på noget som virker i Win98 men
ikke i WinME er lyden med SBLive! i gamle DOS spil.

Jeg kan med Win98 få perfekt lyd som jeg husker det fra de gode gamle
dage, i WinME må jeg nøjes med PCSpeaker.

--
Regards Sir Ghashûl, Knight of The alt.Roundtable <><
ICQ: 7223629

We ain't done till this battle has been fought and won
The victory, how sweet it be, is already ours
Holding the stars, is the man that carries my scars
Always the same, I wear his name with no shame
Here in this Battle Cry, we will never die
-P.O.D. - Tribal