Kampspil
Fra :

Dato : 09-07-02 18:14

er der nogen der kan en eller flere titler på nyere kampspil (til PC)
ala "mortal combat"(gammelt men god). Den type spil jeg leder efter
skal være et hvor man står to personer over for hinanden og giver
tæsk. Enten via netværk eller to på en pc. Jeg har været i diverse
computer forretninger og de kender ikke sådan nogle titler. Nej, har
ikke en konsol.

Håber der er nogen er kan give mig nogle spil titler på spil i denne
gener!

Fra : Herold³

Dato : 09-07-02 10:40

> [...]
> tæsk. Enten via netværk eller to på en pc. Jeg har været i diverse
> computer forretninger og de kender ikke sådan nogle titler. Nej, har

Jeg tror ikke rigtigt der har været nogen titler siden Mortal Kombat. Alle
udviklerne af denne type spil er gået over til at udvikle dem til konsol i
stedet.

Fra : Thor

Dato : 09-07-02 12:10

Alle
> udviklerne af denne type spil er gået over til at udvikle dem til konsol i
> stedet.
KAMP spil til PC Lang tid siden, køb en Konsol, hvis du vil spille kamp
spil( ti gange nemmere at styre i kamp spil)

Fra :

Dato : 10-07-02 04:14

On Tue, 9 Jul 2002 13:10:13 +0200, "Thor" <thorjak@Nospan.dk> wrote:

>Alle
>KAMP spil til PC Lang tid siden, køb en Konsol, hvis du vil spille kamp
>spil( ti gange nemmere at styre i kamp spil)

Jeg har faktisk været ude og se på konsoler... min pengepung gør ondt.
Nå hvis man kan komme udenom denne pine. Så lyder mit nye spørgsmål
hviklen konsol er bedst nu. X-box eller PS2?

Fra : DaWizeGuy

Dato : 09-07-02 20:20

"TË" <no@spam.dk> wrote in message
> Så lyder mit nye spørgsmål
> hviklen konsol er bedst nu. X-box eller PS2?

Det er et svært spørgsmål. Der er flest spil til PS2, mens X-Box
hardwaremæssigt er bedst. Personligt ville jeg gå efter X-Box, da den nok
holder længere end PS2. Et alternativ kunne være Nintendos Gamecube, som
også ser ud til at blive en succes.
Anders

Fra : Thor

Dato : 09-07-02 21:58

Syndes du skal vælge ud fra vilke spil du spiller, Men ellers x-boxen, da
man kan mange flere ting med den

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 09-07-02 22:55

In article <tHGW8.161$QP6.54806@news010.worldonline.dk>,
"DaWizeGuy" <anders@herlevkollegiet.dk> wrote:

> [...]
> holder længere end PS2. Et alternativ kunne være Nintendos Gamecube, som

Så du er også Macintosh bruger. Holder også længere end en PC før den
skal udskiftes.

SOny PS/1 + PS/2 marketshare er så stor at de vil vedblive med at være
førende. Dog kommer PS/3 i år eller næste år.

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 28-07-02 20:19

DaWizeGuy wrote:
> "TË" <no@spam.dk> wrote in message
>
> Det er et svært spørgsmål. Der er flest spil til PS2, mens X-Box
> hardwaremæssigt er bedst.

Bare fordi X Box'ens CPU er hurtigere, betyder det ikke at den også er
bedre. Det er ligesom at sammenligne æbler med appelsiner. PS2's
arkitektur er fremtidsmusik i forhold til XBox'en der bruger PC
arkitektur. Bare vent, når først spiludviklerne får fat i den lange ende
skal der nok ske ting og sager.

-Sune

Fra : Herold³

Dato : 09-07-02 22:24

> Jeg har faktisk været ude og se på konsoler... min pengepung gør ondt.
> Nå hvis man kan komme udenom denne pine. Så lyder mit nye spørgsmål
> hviklen konsol er bedst nu. X-box eller PS2?

Skulle jeg vælge lige nu, ville valget nok falde på GameCube, da det næste
halve år bliver superfantastisk med hensyn til spil.

Fra : DaWizeGuy

Dato : 10-07-02 00:45

"Herold³" <jacob@spammerswillbeshotboomtown.net> wrote in message

> Skulle jeg vælge lige nu, ville valget nok falde på GameCube, da det næste
> halve år bliver superfantastisk med hensyn til spil.

Havde jeg pengene, ville jeg købe en GC udelukkende for at spille Rogue
Leader 8)
Anders

Fra : Martin K

Dato : 09-07-02 14:43

Dit ur er da foran idag hva'?

--
Martin K

Fra : DaWizeGuy

Dato : 09-07-02 16:52

> [...]
> ikke en konsol.
>
> Håber der er nogen er kan give mig nogle spil titler på spil i denne

Noget af det nærmeste er måske Rune - Hals of Valhalla. Det kan dog på ingen
måde sammenlignes med Tekken, Soul Calibur, Dead & Alive o. lign. til PS2,
GC og X-Box. Vil du spille den slags spil, må du derfor investere i en
konsol.
Anders

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 09-07-02 22:54

In article <o46miu45ns650tqustcrjequfou9qfvdib@4ax.com>,
TË <no@spam.dk> wrote:

> [...]
> ikke en konsol.
>
> Håber der er nogen er kan give mig nogle spil titler på spil i denne

Muligvis er både Oni og Spiderman af denne type.

Fra : DaWizeGuy

Dato : 10-07-02 00:43

"Povl H. Pedersen" <nospam@home.terminal.dk> wrote in message
> In article <o46miu45ns650tqustcrjequfou9qfvdib@4ax.com>,
>
> Muligvis er både Oni og Spiderman af denne type.

Netop de to spil ville jeg også have fremhævet, hvis det ikke var fordi
begge "udmærker" sig ved ikke at have en multiplayerdel.
Anders