www.cd-wow.com
Fra : PRESTIJ

Dato : 09-07-02 00:16

Sender de fra England??

Er der nogen herinde som har handlet med dem??

På forhånd tak

Fra : Jakob Madsen

Dato : 09-07-02 00:40

> Sender de fra England??

De sender fra Hong Kong, men som en ekstra service for danske kunder pakker
de om i England, så vi undgår told/moms.

> Er der nogen herinde som har handlet med dem??

Jeg har en pakke på vej der gerne skulle komme i løbet af en uges tid. Ind
til videre har jeg ikke hørt om nogle problemer med dem!

Mht. forsendelsen kan du se den mail jeg fik fra dem:
Hi

Many thanks for the above order.

Unfortunately due to the newly introduced Danish Customs rules, we are now
having to dispatch from within the EEC, to ensure that you do not incur any
additional charges.

To organise this I have replaced your existing order number with the
following order number:

XXXXXXX

Please ensure that when tracing/enquiring about this order, you refer to
this new order number.

Apologies for this inconvenience and please rest assured that we will have a
new system in place very shortly.

Kind regards

Tammy
CD WOW! Customer Service
www.cd-wow.com

mvh:// Jakob Madsen
mail:// jakob@zoidberg.dk
http://zoidberg.dk

Fra : Martin Møller

Dato : 09-07-02 02:42

"Jakob Madsen" <jakob@zoidberg.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> this new order number.
>
> Apologies for this inconvenience and please rest assured that we will have

De er ovenikøbet billigere end FE

Martin

Fra : Martin Møller

Dato : 09-07-02 03:16

> [...]
> this new order number.
>
> Apologies for this inconvenience and please rest assured that we will have

Trækker de beløbet med det samme som hos FE selvom dvd'en først udkommer
f.ks. 2 måneder senere?

Martin

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 09-07-02 08:32

"Martin Møller" <martin.moeller@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Trækker de beløbet med det samme som hos FE selvom dvd'en først udkommer
> f.ks. 2 måneder senere?

Ja det gør de, hvilket de også gør opmærksom på under betalingen hvis jeg
husker ret.

Joakim

Fra : Jakob Madsen

Dato : 09-07-02 13:04

> Er der nogen herinde som har handlet med dem??

Nu er min første pakke kommet frem, uden problemer.

Jeg er dog ikke helt tryk ved deres lille told trick. Den pakke jeg modtog i
dag har nemlig ingen afsender adresse, på forsiden står der "Postage paid
Hong Kong" og på bagsiden er der et lille told-klistermærke med nogle
kinesertegn på, det tyder altså ikke på at den har været forbi England!

--
mvh:// Jakob Madsen
mail:// jakob@zoidberg.dk

Fra : Martin Møller

Dato : 09-07-02 16:39

> [...]
> Hong Kong" og på bagsiden er der et lille told-klistermærke med nogle
> kinesertegn på, det tyder altså ikke på at den har været forbi England!

Hvis du har tænkt dig at rette henvendelse til cd-wow omkring det kan du så
ikke poste svaret her? Vil gerne vide om vi alligevel risikerer at ryge i
den danske told før vi begynder at bestille derfra.

Martin

Fra : Jakob Madsen

Dato : 09-07-02 23:24

> Hvis du har tænkt dig at rette henvendelse til cd-wow omkring det kan du

> ikke poste svaret her? Vil gerne vide om vi alligevel risikerer at ryge i
> den danske told før vi begynder at bestille derfra.

Jeg har lige skrevet en mail til dem og skal nok poste svaret her.
Jeg har selv 2 ordre mere der bliver afsendt i den nærmeste fremtid, så det
kunne jo være rart nok at vide om man skal afbestille dem, man kan jo ikke
være lige heldig med tolden hver gang.
Umiddelbart tror jeg dog at der er tale om en fejl fra deres side, da jeg
kender flere der har handlet med dem uden problemer, og hvor pakkerne har
haft engelsk afsender adresse!

--
mvh:// Jakob Madsen
mail:// jakob@zoidberg.dk