Hent fil vha. dato
Fra : Sinkbæk

Dato : 01-02-01 21:49

Hejsa...

Hvordan laver jeg en funktion i php som kan hente en almindelig html-fil -
vha. dato, uge og klokkeslet?

-Jeg vil gerne ha' det skåret ud i pap - da jeg er nybegynder udi PHP.

Mvh.
Thomas Sinkbæk

Fra : Willow_

Dato : 01-02-01 22:35

--
Mvh, Regin Larsen
"Dit museklik kan redde et liv"

Fra : Michael Bested

Dato : 01-02-01 23:09

Måske mbn's guide med tidsbehandling kan hjælpe ?

http://mbn.dk/MySQL/dato/

--
Mvh.
Michael Bested