Jubiii Hurrahhh osv
Fra : marianne hellemose

Dato : 08-07-02 11:00

Jeg er lige blevet ringet op af Pia der skal have Molly,
hun ville lige hører om Mille stadig var fri, for så ville
de gerne have hende også, og selv om jeg et eller andet
sted ville have haft det helt OK med at være "nødt" til
at beholde hende, er det dejligt at de to tøser kan være
sammen, med 5 "klistre-katte" i forvejen, ville der ikke
være så meget meget "kontakt" som de har fortjent.

Så er der UDSOLGT på hylde et.

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Maj-Britt

Dato : 08-07-02 11:36

Heeeeerligt nyt ))) og pyha hvor er jeg lettet, fordi Mille har været
enormt meget i mine tanker lately, så hvor er det bare skønt at hun kommer
med søster Molly ud i nyt hjem. Ikke fordi jeg et sekund tvivler på at hun
ville ha' det godt sammen med dig og dine andre misser, men som du selv
pointerer skal hun "kæmpe" med 5 "varmesøgende missiler" om opmærksomheden
Så stort tillykke med at du fandt gode hjem til alle killingerne og ikke
mindst Tortiepigen Håber ikke deres flytning bliver alt for vemodig for
dig

Mvh Maj-Britt

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:agbnr2$d0d$1@sunsite.dk...

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 08-07-02 13:35

Hej Marianne!
Det var da dejligt at der er fundet et hjem til Mille, og så sammen med
sin søster!
Jeg havde ellers næsten "solgt" hende til en af vores venner der kommer
på besøg fredag, men så må han jo lede videre....
Hilsen Dorthe

marianne hellemose skriver:

Fra : Mette Svangren

Dato : 08-07-02 14:06

Dorthe Prip Lahrmann wrote:
[...]
::

Med mindre han da er interesseret i en af værkstedsmiverne? Vi har mulighed
for at "bringe ud" pga. min mands arbejde, også til Sjælland! Se evt.
www.svangut.dk

MVH Mette

Fra : Jette

Dato : 09-07-02 00:42

"Mette Svangren" skrev:
> Med mindre han da er interesseret i en af værkstedsmiverne? Vi har
mulighed
> for at "bringe ud" pga. min mands arbejde, også til Sjælland! Se evt.
> www.svangut.dk

Arrgh! Ny kat bragt helt til døren....Man bliver jo helt fristet *G*

Men jeg må hellere holde mig i skinnet - har simpelthen ikke plads til
et 3-værelses klatretræ på mine små 60m²

Mvh. Jette

Fra : Katrine Nederby

Dato : 09-07-02 01:42

"Jette" skrev

> Arrgh! Ny kat bragt helt til døren....Man bliver jo helt fristet *G*
>
> Men jeg må hellere holde mig i skinnet - har simpelthen ikke plads til
> et 3-værelses klatretræ på mine små 60m²

-Åhr, la' vær'

-Jeg har 3 stk. gulv-til-loft miljøer i en lejlighed på 73
Du ka' da bare droppe nogle af dine egne møbler

Katrine, som bor hos fem katte.

Fra : Kate

Dato : 09-07-02 20:35

"Jette" <jniREKLAMER@NEJTAKomnix.dk> wrote in

> Men jeg må hellere holde mig i skinnet - har simpelthen ikke plads
> til et 3-værelses klatretræ på mine små 60m²

Åh hva', jeg har et gulv-til-loft kradsetræ til 3 katte i en lejlighed
på ca. 44 kvm og overvejer seriøst nummer fire kat

Kate

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 09-07-02 10:44

Hej Mette!
Jeg vil straks fremvise billeder når ham kommer på besøg. Er det stadig Rolfert
og Patch der mangler hjem?
Dorthe

Mette Svangren skriver:

Fra : Mette Svangren

Dato : 09-07-02 10:50

Dorthe Prip Lahrmann wrote:
[...]

Hej Dorthe

Rosinen (der lige nu er næsten 11 uger) mangler også et godt hjem, og
derudover er det Patch og Rolfert (eller hvad siger du, Kate? . De bliver
12 uger 15/8.

MVH Mette

Fra : Kate

Dato : 09-07-02 20:37

> [...]
>
> Rosinen (der lige nu er næsten 11 uger) mangler også et godt hjem,
> og derudover er det Patch og Rolfert (eller hvad siger du, Kate?

Jeg er nok ret overbevist om at Rolfert skal til Måløv, jeg har tænkt
mig mere og mere varm. Der ligger en mail i din postkasse. Min ferie
kan nok godt formes på en måde så jeg kan kigge ind til jer på vej til
Kolding

Kate