E-Mail
webnoob 5265
kan man sætte sit alm. mailprogram til at ~
Fra : _ carsten thomsen

Dato : 08-07-02 10:38

Er det rigtigt at man kan sætte sit alm. mailprogram til at hente mails på
en hotmail-konto ???

Hvordan gør man det ?

--
Hilsen
Carsten

cajuth(remove_xx_this)@tiscali.dk
cajuth(fjern-dette-i-parantes)@tiscali.dk

Fra : Carl Drud

Dato : 08-07-02 10:46

"_ carsten thomsen" <cajuth(fjern-dette-i-paramtes)@tiscali.dk>
wrote:

> Er det rigtigt at man kan sætte sit alm. mailprogram til at
> hente mails på en hotmail-konto ???
>
> Hvordan gør man det ?

Funktioner -> konti -> tilføj post

Under email addresse skriver du din Hotmail email adresse og på
næste side under servertype vælger du HTTP og under den Hotmail
og resten skulle gå af sig selv.

--
Carl

Fra : _ carsten thomsen

Dato : 08-07-02 12:27

> Funktioner -> konti -> tilføj post
>
> Under email addresse skriver du din Hotmail email adresse og på
> næste side under servertype vælger du HTTP og under den Hotmail

Du får ikke mulighed for at vælge servertype HTTP og Hotmail i Outlook
2000 - jeg kan kun få den til dét i Outlook Express. Jeg skulle gerne bruge
funktioen i Outlook 2000.

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 08-07-02 12:47

"_ carsten thomsen" skrev bl.a.:

> Du får ikke mulighed for at vælge servertype HTTP og Hotmail i
> Outlook 2000 - jeg kan kun få den til dét i Outlook Express. Jeg
> skulle gerne bruge funktioen i Outlook 2000.

Ja... for det er kun OE, der kan hente mail fra Hotmail. Jeg har endnu ikke
set andre, der kan det.

--
Lars

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-07-02 13:20

Mon, 8 Jul 2002 13:46:41 +0200, skrev "Lars Jørgensen"
<lagojo@hotmail.DOT.com>:

>Ja... for det er kun OE, der kan hente mail fra Hotmail. Jeg har endnu ikke
>set andre, der kan det.

Outlook 2002 kan også.

Fra : Arvid Mærsk

Dato : 10-07-02 11:31