Anbefaling af webdesignerprogram
Fra : Milo M. Schulz

Dato : 29-01-01 19:36

Hej

Skal til at lave hjemmesider, vil gerne have adgang til de gængse smarte
features, vrml, frames, animerede gifs osv. -
helst uden alt for meget hardcore html-programmering!

Hvad med Stones webwriter - er det godt? - Det skal helst være gratis - til
at begynde med...

Milo

Fra : Morten

Dato : 29-01-01 20:35

Hey. Ikke for noget, men fis lige et andet sted hen og spørg om
webdesignerprogrammer. PHP kodes udelukkende i en rå editor (f.eks. ViM på
Linux)....

No offence, but we just need to keep this on track...

/Morten

Fra : Johan

Dato : 29-01-01 20:41

> Hey. Ikke for noget, men fis lige et andet sted hen og spørg om
> webdesignerprogrammer. PHP kodes udelukkende i en rå editor (f.eks. ViM på
> Linux)....

Eller Notebook og HomeSite under Windows

mvh

Johan

Fra : Jacob Volstrup

Dato : 30-01-01 01:01

> Eller Notebook og HomeSite under Windows

Eller, endnu bedre, PHPEd, som klart er den *fedeste* PHP-editor til
windows...

--
mvh Jacob Volstrup
UIN: 4356912

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 30-01-01 14:32

Jacob Volstrup skrev:

> Eller, endnu bedre, PHPEd, som klart er den *fedeste* PHP-editor til
> windows...

Eller endnu bedre, Quanta, som klart er den *fedeste* PHP-editor til
Linux.

--
http://jonaskochbentzen.dk/

Fra : Erwin Lansing

Dato : 30-01-01 14:31

In article <4kzd6.20048$l57.855715@news000.worldonline.dk>,
Jonas Koch Bentzen wrote:

>Eller endnu bedre, Quanta, som klart er den *fedeste* PHP-editor til
>Linux.

emacs er din ven

--
Erwin Lansing       --       abe.fnidder.dk

"Computers are useless. They only give you answers"
   -- Pablo Picasso

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 30-01-01 14:38

Erwin Lansing skrev:

> emacs er din ven

Muligvis din ven, men ikke min : )
(Jo, jeg *har* prøvet den).

--
http://jonaskochbentzen.dk/

Fra : Erwin Lansing

Dato : 30-01-01 14:37

In article <qpzd6.20052$l57.855957@news000.worldonline.dk>,
Jonas Koch Bentzen wrote:

>Muligvis din ven, men ikke min : )
>(Jo, jeg *har* prøvet den).

s/min/din/

ok? :)

Fra : Thomas Purkaer Niels~

Dato : 30-01-01 16:43

Hej

Eller endnu bedre EditPad til windows, hmm denne besked er udelukket skrevet
for at gøre tråden længere

Fedt der endelig kom en news gruppe bare til php, det var sku på tide.

MVH
Thomas

Fra : Leif Sørensen

Dato : 30-01-01 23:42

Tjaaahhhh....så er det jo spændende hvornår der arriverer noget
brugbart.) Easteregg tråden er i hvert fald blevet for
laaaaannnnnggggg....
Mvh. Leif
PS: Og grunden til jeg ikke selv bidrager med noget php er den simple at jeg
er ny indenfor php - og derfor er her for at opsnuse gode fif og tips.
Nogen der kender en suveræn guide der er nem at fatte?? Så giv lige lyd.
Tak.
<remove x in email>
"Thomas Purkaer Nielsen - Balusta.com" <thomas@balusta.com> skrev i en
meddelelse news:956nha$uca$1@news.cybercity.dk...

Fra : Andreas Kleist Svend~

Dato : 01-02-01 18:20

"Leif Sørensen" <adminx@lsdatacom.dk> udtrykte:

>Nogen der kender en suveræn guide der er nem at fatte?? Så giv lige lyd.

Webcafe's:

<http://www.webcafe.dk/php/artikler/>

Andreas Kleist Svendsen
http://whitehat.dk/nautilus/

Fra : Kim Schulz

Dato : 30-01-01 14:45

Jonas Koch Bentzen wrote:

> Eller endnu bedre, Quanta, som klart er den *fedeste* PHP-editor til
> Linux.

vim eller gvim (hvis man er til grafisk) er sagen!! den er bare mega
lækker

MVH
kim

Fra : Michael

Dato : 30-01-01 17:00

In article <3A76C53E.58C7E1C2@schulz.dk>, kim@schulz.dk says...
> vim eller gvim (hvis man er til grafisk) er sagen!! den er bare mega
> lækker

Please. Kan vi ikke holde de der Vim, Emacs og hvad pokker de der
fuldstændig obskure editorere hedder.
Det kræver en mindre doktorgrad at huske de groteske genveje. :)

Næææ... Hvis det er til Wintendo så er Homesite fed, men WebPad fra TSW
er en lækker lille editor og når jeg først har fået min vilje med de
funktioner jeg vil have i WebPad så sparker den numse :)

Til Pukenix ;) er quanta en fed én. Jeg har ikke prøvet så mange der til
endnu.

- Michael

Fra : Jacob Volstrup

Dato : 31-01-01 16:13

> Næææ... Hvis det er til Wintendo så er Homesite fed, men WebPad fra TSW
> er en lækker lille editor og når jeg først har fået min vilje med de
> funktioner jeg vil have i WebPad så sparker den numse :)

Jeg tvivler på at den har ligeså mange fede funktioner til PHP, som PHPEd
har!
Tag og prøv den, det er *klart* den fedeste... jeg har efterhånden prøvet
lidt for mange. EditPad og Stone's Webwriter var blandt de foretrukne,
indtil jeg fandt PHPEd. Det er slet ikke til at fatte, hvor god den egentlig
er!

http://www.soysal.com/PHPEd

PS. Nyeste preview: http://www.soysal.com/PHPEdSetup.exe

Fra : Michael Jensen

Dato : 31-01-01 18:49

> [...]
> lidt for mange. EditPad og Stone's Webwriter var blandt de foretrukne,
> indtil jeg fandt PHPEd. Det er slet ikke til at fatte, hvor god den

Hvad er det, der gør den helt genial ? Jeg har prøvet den lidt 2 gange men
er hver gang vendt tilbage til Edit Plus (www.editplus.com) som jeg finder
bedre, men jeg syntes der er mange der anbefaler den, så kan du ikke lige
forklare mig, hvorfor den skiller sig ud fra mængden??

Hilsen Michael

Fra : Jacob Volstrup

Dato : 01-02-01 00:30

Fra : Jacob Volstrup