ATI Radeon 8500 driver looper
Fra : Martin Møller

Dato : 08-07-02 00:03

Jeg får konstant en fejl når jeg spiller Industry Giant 2. Spillet hakker og
jeg får en blå skærm der siger at en atidvag driver kører i en uendelig
løkke og jeg skal genstarte på den hårde måde. Jeg kører med de nyeste
Catalyst drivere til Radeon 8500 fra Ati.

Nogen som ved hvad problemet er og hvordan det løses?

Martin

Fra : Dennis Jakobsen

Dato : 08-07-02 12:15

Martin Møller wrote:
> [...]
> Catalyst drivere til Radeon 8500 fra Ati.
>
> Nogen som ved hvad problemet er og hvordan det løses?

oops.. BSOD.. prøv en nyere beta.. www.rage3d.com har links til 6102
og 6107 driverne..

hvis du ikke vil køre dem, må du tilbage til en tidligere driver end
catalyst.

Fra : Martin Møller

Dato : 08-07-02 13:29

"Dennis Jakobsen" <brunis@[REM-SPAM]kolumbus.fi> skrev i en meddelelse

> oops.. BSOD.. prøv en nyere beta.. www.rage3d.com har links til 6102
> og 6107 driverne..
>
> hvis du ikke vil køre dem, må du tilbage til en tidligere driver end
> catalyst.

Er det kun mig der har problemer eller har ATI hjemmesiden ikke været nede
et stykke tid nu?

Martin

Fra : Martin Møller

Dato : 08-07-02 13:46

> [...]
> og 6107 driverne..
>
> hvis du ikke vil køre dem, må du tilbage til en tidligere driver end

De drivere du nævner findes ikke på den side du nævner.

Martin

Fra : Dennis Jakobsen

Dato : 08-07-02 18:26

Martin Møller wrote:
> "Dennis Jakobsen" <brunis@[REM-SPAM]kolumbus.fi> skrev i en meddelelse

> hakker og

> De drivere du nævner findes ikke på den side du nævner.

nej, de har dem ikke selv, de linker til dem andetsteds..

http://www.fileconnect.net/modules.php?name=News&file=article&sid=777

http://www.warp2search.net/download.php?op=viewsdownload&sid=1&orderby=dateD

neeeej det var svært.. begge drivere var 2 klik væk..

håber det hjalp..

Fra : Martin Møller

Dato : 08-07-02 20:13

> [...]
http://www.warp2search.net/download.php?op=viewsdownload&sid=1&orderby=dateD

> neeeej det var svært.. begge drivere var 2 klik væk..

Jeg giver op. Det er fanme for besværligt at finde de drivere. Man bliver
smidt rundt til forskellige sider uden at finde driverne.

Martin

Fra : Dennis Jakobsen

Dato : 08-07-02 21:10

Martin Møller wrote:

> http://www.warp2search.net/download.php?op=viewsdownload&sid=1&orderby=dateD

> Jeg giver op. Det er fanme for besværligt at finde de drivere. Man bliver
> smidt rundt til forskellige sider uden at finde driverne.

ja, 2 museklik.. iiihh.. jeg vræmmes.. jeg testede lige for anden gang..
de virker da fint.. hvad er dit problem helt præcist? du kan jo godt
svare på en newsgroup, så du mangler vel ikke hænder eller fingre?

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 08-07-02 23:39

"Martin Møller" <martin.moeller@tiscali.dk> skrev:
> [...]
>
> Jeg giver op. Det er fanme for besværligt at finde de
> drivere. Man bliver smidt rundt til forskellige sider uden

Bare klik på overskriften, så henter den driverene.
Ellers prøv her:
<http://www.tweakup.dk/download/ati.htm>

Mvh.
Mikael

Fra : Martin Møller

Dato : 09-07-02 02:12

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
D>
> >
> <http://www.fileconnect.net/modules.php?name=News&file=article&sid=777>

> Bare klik på overskriften, så henter den driverene.

Men der er tre at vælge imellem til XP.

Catalyst
OmegaCorner
Plutonium

Jeg har haft den officielle Catalyst fra Ati installeret. Det var en version
6-13-6094 og den her er en version 6-13-10-6107. Kan ikke rigtig finde rundt
i de versionsnumre.

Martin

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 09-07-02 08:25

<http://www.hardocp.com/article.html?art=MzEy>

<http://www.omegacorner.com/>

> Plutonium

<http://redsoftware.cloaking-software.com/windowsxp.htm>

Ja, jeg ved ikke hvad der betyder hvad!

> Jeg har haft den officielle Catalyst fra Ati installeret.
> Det var en version 6-13-6094 og den her er en version
> 6-13-10-6107.
> Kan ikke rigtig finde rundt i de versionsnumre.

Nej, de er heller ikke helt indlysende, men i dette
tilfælde kigger du bare på de sidste 4 cifre og det
højeste tal er den nyeste driver.

Mvh.
Mikael

Fra : Bachelor

Dato : 15-07-02 00:21

Dennis Jakobsen <brunis@[REM-SPAM]kolumbus.fi> wrote in
news:agchu2$4eo$3@phys-news1.kolumbus.fi:noget der ligner dette

> [...]
> teD
>
> neeeej det var svært.. begge drivere var 2 klik væk..

Hvad nu hvis man har et 7500 ExpertVision kort ?
Dur disse drivere, da jeg ikke har kunnet få dem
fra ATI's side til at du. Evt. link til anden side
med drivere til ExperVisions kort ?

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 15-07-02 09:58

"Bachelor" <not.puplic@no.mail.dk> skrev:

> Hvad nu hvis man har et 7500 ExpertVision kort ?
> Dur disse drivere, da jeg ikke har kunnet få dem
> fra ATI's side til at du.

Jeg ved det ikke rigtig, men bruger du XP kan du lave
et driver-rollback hvis de ikke virker.

> Evt. link til anden side med drivere til ExperVisions
> kort ?

<http://www.tweakup.dk/download/ati.htm>
- På denne side er der nogle catalyst reference drivere,
som ser ud til at funke til alle modeller.

Mvh.
Mikael