Erfaringer med www.itbutikken.dk???
Fra : Ukendt

Dato : 07-07-02 23:21

Jeg har lige købt mig en Samsung 19" skærm hos dem - model SyncMaster 957DF
ifølge faktura'en. Jeg har givet næsten 3000,- kr. for den.

Mit problem er så bare at jeg lige har opdaget at der rent faktisk står 957P
på den... Så var det jeg blev lidt nysgerrig. Nu har jeg fundet ud af at
P-modellen rent faktisk kun koster ca. 2300,- kr.

Så nu har jeg skrevet en mail derind for at få den byttet! Jeg håber
virkelig at der service er i orden... Er der nogen der har nogle erfaringer
med at få byttet deres varer?

Se evt. den fysiske forskel her:

http://monitor.samsung.de/downloads_monitore/957DF-ivory%20front%20blau.jpg

vs.

http://monitor.samsung.de/downloads_monitore/957P-ivory%20front%20blau.jpg
(den har fået)

Mvh
Allan Rasmussen

Fra : Per Nielsen

Dato : 08-07-02 00:07

"Allan Rasmussen" <jawa350 at HOTMAIL . COM> skrev i en meddelelse
> Så nu har jeg skrevet en mail derind for at få den byttet! Jeg håber
> virkelig at der service er i orden... Er der nogen der har nogle
erfaringer
> med at få byttet deres varer?

Jeg har aldrig haft problemer med dem, en af mine favoritbutikker. Jeg har
købt en hel del hos dem.

Fra : Peter T.

Dato : 08-07-02 01:10

"Allan Rasmussen" <jawa350 at HOTMAIL . COM> wrote in

> [...]
> står 957P på den... Så var det jeg blev lidt nysgerrig. Nu har jeg
> fundet ud af at P-modellen rent faktisk kun koster ca. 2300,- kr.

Hvis du har kvittering hvor der står at du har købt DF-modellen, burde der
ikke være nogen ko på isen. Send den tilbage på deres regning.

fut dk.forbruger - som er den rigtige gruppe

--
Mvh. Peter T.
Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

"I love the smell of new hardware this morning"

Fra : H.C. Bruus VACC-DK

Dato : 08-07-02 07:12

Jeg købte hvad der skulle forestille et GF2 Titanium 64MB men det var kun et
PA256. Foruden det virkede kortet ikke, 3 uger efter jeg købte det.
IT-Butikken : Skod - Efter min mening.
Jeg er træt af dem.

--

Greetings and regards,
H.C. Bruus

Fra : Børgesen

Dato : 08-07-02 08:28

> [...]
> på den... Så var det jeg blev lidt nysgerrig. Nu har jeg fundet ud af at
> P-modellen rent faktisk kun koster ca. 2300,- kr.

Har aldrig haft problemer med dem. En gang fik jeg noget defekt udstyr. Det
blev returneret og jeg fik den ny/reparerede varer lidt tid efter. Ingen
problemer.

I øvrigt en god hjemmeside de har - nem og meget overskuelig.

Børgesen

Fra : Tim Lerche Sørensen

Dato : 08-07-02 10:47

> Så nu har jeg skrevet en mail derind for at få den byttet! Jeg håber
> virkelig at der service er i orden... Er der nogen der har nogle
erfaringer
> med at få byttet deres varer?

Jeg har lige fået en splinterny Seagate harddisk tilsendt fra ITbutikken. Da
jeg havde købt den gik der ganske få dage før den gik ned. Jeg sendte den
tilbage til ITbutikken, og de sendte den videre til "eksternt værksted". Men
da der var gået en måned og ITbutikken havde rykket værkstedet for disken 3
gange skrev jeg en høflig klage til dem, på deres dertil indrettede
klagemail, og det hjalp. Så jeg fik altså en hel ny (mangler sgu da også
bare...). Så jeg kan ikke sige jeg ikke er tilfreds med den service de har
givet mig.

Held og lykke med din sag, jeg er næsten sikker på at I finder en god
løsning.

Med venlig hilsen
Tim Lerche Sørensen
www.35mmfilm.dk

Fra : DWM

Dato : 08-07-02 11:03

Ingen problemer med dem her. Har fået byttet 4 diske
ved dem da de steg af inden der var gået et år.
Jeg har været kunde hos dem i en 3 års tid, måske mere,
og har altid været tilfreds med deres service.

/Kenneth Iversen

Fra : Hans Mouridsen

Dato : 08-07-02 11:24

Hejsa

Jeg har heller aldrig haft problemer med dem. Og jeg har været kunde hos dem
lige siden de startede i 88' eller 89' tror jeg. Dengang under navnet
Datafilen.
Det var en gammel nedlagt tankstation tror jeg... hehe

Men kun positive oplevelser her.

Mvh
Hans

Fra : _ carsten thomsen

Dato : 08-07-02 11:44

Måske OT:

> How to Remove Linux and Install Windows 2000 or Windows NT:
> http://support.microsoft.com/support/kb/articles/q247/8/04.asp

Andre af os går den anden vej

God sommer!

--
Hilsen
Carsten

cajuth(remove_xx_this)@tiscali.dk
cajuth(fjern-dette-i-parantes)@tiscali.dk

Fra : DWM

Dato : 08-07-02 12:37

"_ carsten thomsen" <cajuth(fjern-dette-i-paramtes)@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Måske OT:

Måske lidt ja.

> Andre af os går den anden vej

Held og lykke med det.

> God sommer!

Lige over :)

/Kenneth Iversen

Fra : Ukendt

Dato : 08-07-02 11:19

> Held og lykke med din sag, jeg er næsten sikker på at I finder en god
> løsning.

Tak det håber jeg...
Det må være en fejl fra en lagermedarbejder - så..

Mvh
Allan

Fra : Ukendt

Dato : 08-07-02 13:34

> Tak det håber jeg...
> Det må være en fejl fra en lagermedarbejder - så..

Nu har jeg lige haft ringet til dem. Jeg skal pakke skærmen sammen og sende
den tilbage. I første omgang skal jeg betale for porto'en - som jeg så får
tilbage når jeg har faxet en kopi til dem... Sikken et arbejde! Frem og
tilbage - undvære skærm! Hvorfor ikke bare gøre det rigtigt første gang!

Jeg er sgu' altid uheldig...

Hvis jeg ikke tager meget fejl bliver jeg GARANTERET taget i røven og der
kommer ingenting tilbage...
Eller også - i bedste fald - får jeg en skærm magen til - igen!

Mvh
Allan Rasmussen

Fra : DWM

Dato : 08-07-02 15:29

> [...]
> tilbage når jeg har faxet en kopi til dem... Sikken et arbejde! Frem og
> tilbage - undvære skærm! Hvorfor ikke bare gøre det rigtigt første gang!

Det er menneskeligt at fejle. Også selvom man hedder Alan :)

> Jeg er sgu' altid uheldig...
>
> Hvis jeg ikke tager meget fejl bliver jeg GARANTERET taget i røven og der
> kommer ingenting tilbage...
> Eller også - i bedste fald - får jeg en skærm magen til - igen!

Du får enten en ny (rigtig) monitor eller pengene tilbage.

/Kenneth Iversen

Fra : Ukendt

Dato : 08-07-02 18:46

> Det er menneskeligt at fejle. Også selvom man hedder Alan :)

Rart med lidt humor. I en presset situation!

Det håber jeg meget på...

Mvh
Allan Rasmussen

Fra : DWM

Dato : 08-07-02 19:30

> Rart med lidt humor. I en presset situation!

Rart at du også syntes det :)

> Det håber jeg meget på...

Jeg kan ikke forestille mig andet. Har aldrig hørt om at de har
prøvet at røvrende folk.

/Kenneth Iversen

Fra : Ukendt

Dato : 09-07-02 23:40

> Jeg kan ikke forestille mig andet. Har aldrig hørt om at de har
> prøvet at røvrende folk.

Nå - men nu er den altså sendt afsted... Kryds lige fingre for mig...

Mvh
Allan

Fra : Ukendt

Dato : 10-07-02 11:27

> Du får enten en ny (rigtig) monitor eller pengene tilbage.

Ja! Sikkert - men med mit held skal jeg først vente lidt, sendte skærmen i
går:

Pga. ferie modtager vi først varer den 16/7, men du kan hele tiden følge
sagen via vores track and trace.

Herligt! :-|

Mvh
Allan

Fra : DWM

Dato : 10-07-02 12:27

> [...]
> går:
>
> Pga. ferie modtager vi først varer den 16/7, men du kan hele tiden følge

Tja en lille uge mere. Men det er selvf. træls.

/Kenneth Iversen

Fra : Ukendt

Dato : 10-07-02 13:16

> Tja en lille uge mere. Men det er selvf. træls.

Tjaa! Jeg sagde det jo! Jeg er så skide-hamrende-pisse-uheldig hver gang jeg
handler stumper!! Æiiijh!

Allan

Fra : Dr. Ralph

Dato : 08-07-02 13:30

Jeg har - 7-9-13 - ALDRIG haft problemer hos itbutikken.

Varerne kommer altid til tiden - og ingen problemer.

MEN, og der er et men- jeg har jo helelr ikke oplevet problemer med de
produkter, jeg har købt der.

Det er først, når de produkter, man køber der, ikke virker, at man kan
teste, HVOR GOD butikken er.

Det er let at tage penge for varer - det er straks sværere at skulle
ombytte og returnere.
Derfor kan min erfaring med itbutikken egentlig ikke bruges til så
meget - men nu kom den med alliegevel :)

-------------------------------
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Mail: dr.ralph@removesol.dk

Fra : Dr. Ralph

Dato : 08-07-02 13:33

>Det er let at tage penge for varer - det er straks sværere at skulle
>ombytte og returnere.
>Derfor kan min erfaring med itbutikken egentlig ikke bruges til så
>meget - men nu kom den med alliegevel :)

Det sted jeg handler liegeså meget hos er www.proconsult.dk - hér har
jeg og mine venner lagt mange tusinde kroner.

De er en tand dyrere end itbutikken - men hos proconsult har jeg
oplevet et defekt mobo - og det blev ordnet hurtigt og smertefrit - og
jeg skulle intet betale.

Har faktisk købt alt mit udstyr hos enten proconsult eller itbutikken.

Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Mail: dr.ralph@removesol.dk

Fra : reno

Dato : 09-07-02 21:08

Jeg er fuld ud tilfreds med itbutikken, så ingen dårlig reklame herfra.
Mvh. reno