ATi Radeon 8500 problem
Fra : Steffen

Dato : 07-07-02 22:21

Hejsa.
Jeg har et ATi Radeon 8500 LE kort. Jeg spiller meget Flight Simulater 2002,
men hver gang har det været med en tand dårligere kvalitet end min vens
GeForce 2 Ti kort. Jorden er simpelthen for klattet. Det ligner stortset en
maler der bare har "klattet" en masse maling klatter på. Det ligner noget
møg. (news:3d28aea5$0$63498$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk)
Jeg har altid haft det problem med mit Radeon kort, uanset drivere. Pt.
kører jeg med de aller nyeste Catalyst officielle drivere.

Specs.:
1.4 Ghz. AMD Thunderbird
512 DDR RAM
Soltek 75-DRV bundkort
64 MB ATi Radeon 8500 LE grafikkort
SoundBlaster Audigy soundcard
Windows XP med alle de nyeste opdateringer

Håber I kan hjælpe, sådan jeg kan sove godt om aftenen ;)
--
Sincerly / Mvh. Steffen

"To start press any key........ Where's the 'any' key?"

Fra : Dennis Jakobsen

Dato : 07-07-02 22:43

Steffen wrote:
> [...]
> Jeg har altid haft det problem med mit Radeon kort, uanset drivere. Pt.
> kører jeg med de aller nyeste Catalyst officielle drivere.

det lyder umiddelbart som om du kør med en tak lavere texture opløsning
end din kammerat, men nu har jeg aldrig prøvet FlightSim2k2, så jeg ved
ikke om det kan ændres..

måske du skulle søge noget game support på Microsofts websider.. det er
dem der publisher det ikke?

Fra : Steffen

Dato : 07-07-02 23:08

Jeg har sat alt til max, jeg vil prøve at kigge på MS hjælpesider, men jeg
tror bare de vil give mit kort skylden

Fra : Kim

Dato : 08-07-02 08:00

Jeg kører med et af de "gamle" Radeon kort, et 7200 VIVO med 64 MB DDR.
Min FS2k2 kører fint. Et lidt BEDRE billede end jeg havde med det gamle
GeForce2MX kort.
Du er sikker på, at du kører med hardwareacc. sat til i FS2K2 ?

Mvh, Kim

Fra : Steffen

Dato : 08-07-02 21:09

Ja, alt kan ikke komme højere

Fra : Dennis Jakobsen

Dato : 08-07-02 21:14

Kim wrote:
> [...]
> GeForce2MX kort.
> Du er sikker på, at du kører med hardwareacc. sat til i FS2K2 ?

aaahh.. det skal slås til? hehe.. måske det var det.. :)

check it out Steffen!