Andet multimedie
bentjuul 3670
Medicinsk logo
Fra : Thomas Bach Piekut

Dato : 07-07-02 21:55

Hej NG

Jeg mangler et medicinsk logo, det med slangen rundt om en pind eller
hvad det nu er. Er der nogen der kan hjælpe. Hvis det findes i vektor
format til illustrator vil det være helt perfekt.

Hilsen

Thomas Piekut

Fjern xxx i min mailadresse

Fra : Madsen

Dato : 08-07-02 00:46

Thomas Bach Piekut skrev:

> Jeg mangler et medicinsk logo, det med slangen rundt om en pind eller
> hvad det nu er. Er der nogen der kan hjælpe. Hvis det findes i vektor
> format til illustrator vil det være helt perfekt.

Der er noget der kommer tæt på her, men jeg ved ikke om det er tæt
nok. http://www.logo.nino.ru/main/?id=48839&query_id=6174213&page=6

Madsen.

Fra : Thomas Bach Piekut

Dato : 11-07-02 09:08

Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote:

> Der er noget der kommer tæt på her, men jeg ved ikke om det er tæt
> nok. http://www.logo.nino.ru/main/?id=48839&query_id=6174213&page=6

Ja det kommer tæt på, jeg prøver lige at lege lidt med det. Tak for
hjælpen. Iøvrigt et fantastisk sted du henviste til, her kan man da
finde lidt af hvert.

Piekut

Fra : Madsen

Dato : 11-07-02 22:35

Thomas Bach Piekut skrev:

> Iøvrigt et fantastisk sted du henviste til, her kan man da
> finde lidt af hvert.

Ja, der er mange forskellige logoer og så endda i vektorformat.
Jeg fik engang linket her i gruppen.

http://www.lalogotheque.com/ er også god. Her har jeg dog ikke søgt
efter dit medicinske logo.

Madsen.

Fra : Kurt Lund

Dato : 08-07-02 01:45

Thomas Bach Piekut skrev:

> Jeg mangler et medicinsk logo, det med slangen rundt om en pind eller
> hvad det nu er. Er der nogen der kan hjælpe. Hvis det findes i vektor
> format til illustrator vil det være helt perfekt.

Det kan måske hjælpe hvis du søger efter "Æskulap" eller "Aesculap".
Det er nemlig hans stav ...

--
Kurt Lund