Fru V
Fra : marianne hellemose

Dato : 07-07-02 08:56

Jeg har lige givet Tortie en pille, og blev selvfølgelig
"overfaldet" af "H A'erne, da fru V stod på min skulder
med bagbenene og prøvede at "skalpere" mig med forpoterne, havde jeg et
glimrende udsyn til den del
af hende, der foranledigede navnet Fru V, det er virkelig lykkedes hende at
fylde skindet ud, så hun gør en ualmindelig smuk figur, SLANK skinnende
sort, op-
dragelse har intet med udseende at gøre så det springer
vi over. Det jeg vil frem til er at navnet Fru V er aldeles
upassende til hende, med mindre det står for Fru
"Vonderfull" *GGGG*

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Carsten Sørensen

Dato : 08-07-02 06:40

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> wrote in message
> vi over. Det jeg vil frem til er at navnet Fru V er aldeles
> upassende til hende, med mindre det står for Fru
> "Vonderfull" *GGGG*

Så må det blive ved Fru V, så kan jeg opfinde et passende navn til
øjeblikket... Fru (H)vad-laver-du-der, Fru Vil-du-lige-holde-op og åbenbart
Fru Vildt-skarpe-tusindklo. Det meste af tiden håber jeg der kun bliver brug
for Vonderfull og Vidunderlig ;)

Jo tættere vi kommer på, jo langsommere går tiden. Den snegler sig
simpelthen afsted.

Carsten Sørensen