HP 720 C - Skifte patron ?
Fra : Verner Jensen

Dato : 06-07-02 23:32

Hej - Jeg har en HP 720 C printer,
som jeg ikke kan få til at tage imod en ny sort patron,
den viser fejl ved at stå og blinke, når den gamle (tomme) patron kommer i
virker det fint, bortset fra at den jo er tom ..

Mvh. Verner

Fra : Mogens

Dato : 06-07-02 23:45

On Sun, 7 Jul 2002 00:32:06 +0200, "Verner Jensen" <verner@tdcadsl.dk>
wrote:

> [...]
>den viser fejl ved at stå og blinke, når den gamle (tomme) patron kommer i
>virker det fint, bortset fra at den jo er tom ..

Er du sikker på at det er den rigtige type farvepatron du har købt ?
Der er flere af dem der ligner hinanden til forveksling. Til en HP 720
er det den der hedder 51645 ( eller bare 45 ) du skal bruge.

Du har vel også fjernet den grønne tape

mvh Mogens

Fra : Verner Jensen

Dato : 06-07-02 23:52

Hej Mogens.
Tak for råd´et
Ja - nummeret er tjekket og det er den rigtige.
Tapen er også væk *s* - Det undre mig bare at den slet ikke vil noget.
Mvh. Verner

Fra : Leony

Dato : 07-07-02 21:43

"Verner Jensen" <verner@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Ja - nummeret er tjekket og det er den rigtige.
> Tapen er også væk *s* - Det undre mig bare at den slet ikke vil noget.

Det kunne måske skyldes en defekt patron.
Jeg ville prøve at henvende mig til forhandleren og få dem til at prøve om
den kan køre i en af deres printere.

--
mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/