ATI/ Radeon 7200
Fra : Snip

Dato : 06-07-02 21:57

Jeg har et nyinstalleret ATI / Radeon 7200 grafikkort. Hvordan indstiller
jeg det til at køre ældre dosprogrammer, specielt Championship Manager 2.
Når jeg prøver det vises kun en masse utydeligt.

ATI/ Radeon 7200 har afløst et TNT2 kort som kun havde 32mb og gav mange
problemer. Jeg gav privat 350.- for det. Er det ok?

Er der nogle specielle fif til forbedrede indstillinger af ATI/ Radeon
7200-kortet?

Hvordan sikrer jeg mig at jeg har slettet alt fra TNT2-Navidea kortet?
--
Hilsen fra snip@post8.tele.dkNOT

Fra : Kim

Dato : 06-07-02 22:38

Ældre DOS prg ??? Hvilket styresystem bruger du ?
Du kan hente drivere til kortet her:
http://www.ati.com/support/products/pc/radeon/radeon64mbddrvivo.html

Prisen er fin. Hvis du bliver trææt af kortet vil jeg godt aftage
det til samme pris !!

> Hvordan sikrer jeg mig at jeg har slettet alt fra TNT2-Navidea kortet?
Som sagt, kommer an på styresystem.

Mvh, Kim

Fra : Snip

Dato : 07-07-02 00:20