Ø hvor interrailer fester
Fra : Jeppe Glue Rasmussen

Dato : 06-07-02 20:29

Jeg har hørt at der var en ø i Grækenland hvor interrailer mødes og fester,
hvilken ø er dette ? Gerne hurtigt svar da jeg og mine kamerater rejser på
mandag.

Hvh
Jeppe Glue Rasmussen

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 06-07-02 22:01

Hej

"Jeppe Glue Rasmussen" <jeppe@klubchill.dk> wrote:
>Jeg har hørt at der var en ø i Grækenland hvor interrailer mødes og fester,
>hvilken ø er dette ? Gerne hurtigt svar da jeg og mine kamerater rejser på
>mandag.

Kunne det være på øen Kos ?

--
M.v.h. Ole®

Fra : Mark Beaumont

Dato : 07-07-02 00:03

Jeppe Glue Rasmussen <jeppe@klubchill.dk> skrev:
> Jeg har hørt at der var en ø i Grækenland hvor interrailer
> mødes og fester, hvilken ø er dette ?

Jeg vil tro det er Korfu eller Los (nej, der skal ikke stå Kos)
Prøv at se på
http://www.dsb.dk/interrail (under tips) eller på
http://www.interrailnet.com

Vh Mark

Fra : Lakken

Dato : 08-07-02 10:11

Jeppe Glue Rasmussen <jeppe@klubchill.dk> wrote in message
> Jeg har hørt at der var en ø i Grækenland hvor interrailer mødes og
fester,
> hvilken ø er dette ?
Ios, og det har det være siden hippierne "fandt" øen og startede festen i
60'erne.
På Kos, Korfu, Kreta og lign. fester man ikke for alvor, der går man på
disco.
Men pas på. Af de der lægger lægger sig til at sove på stranden og gaden, er
det ikke alle der vågner op...

Mvh
Lakken

Fra : CeeCee

Dato : 09-07-02 14:07

Det er IOS

Men jeg kan ikke anbefale Øen - det er sgu vildt. Kos er disko inferno -
Corfu er der også gang i den visse steder. Og der er altid campingpladserne
hvor de laver ret sjove ting.